TECDOC-Nr silnika | 24943 |
TECDOC-Nr silnika | 20864 |
TECDOC-Nr silnika | 24406 |
otwór Ø [mm] | 81 |
Numer komponentu | 1.75/2.0/3.0 |
Nadwymiar [mm] | 0,00 |
Wymiar standardowy [STD] |
TECDOC-Nr silnika | 20864 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 24406 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
Numer komponentu | 63501 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 63504 |
Numer komponentu | 63507 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977671630 |
TECDOC-Nr silnika | 24406 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 63501 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 63504 |
Numer komponentu | 63507 |
Numer seryjny | 081188 |
otwór Ø [mm] | 81,01 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Długość [mm] | 68,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,1 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977691393 |
TECDOC-Nr silnika | 24406 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 63502 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 63505 |
Numer komponentu | 63508 |
Numer seryjny | 081188 |
otwór Ø [mm] | 81,26 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Długość [mm] | 68,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,1 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
Nadwymiar [mm] | 0,25 |
nr EAN | 4028977691409 |
TECDOC-Nr silnika | 24406 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 24943 |
Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 63503 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 63506 |
Numer komponentu | 63509 |
Numer seryjny | 081188 |
otwór Ø [mm] | 81,51 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,55 |
Długość [mm] | 68,55 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,1 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
Nadwymiar [mm] | 0,50 |
nr EAN | 4028977868115 |
TECDOC-Nr silnika | 20864 |
Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 63501 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 63504 |
Numer komponentu | 63507 |
Numer seryjny | 081188 |
otwór Ø [mm] | 81,01 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Długość [mm] | 68,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,7 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977672361 |
TECDOC-Nr silnika | 20864 |
Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 63502 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 63505 |
Numer komponentu | 63508 |
Numer seryjny | 081188 |
otwór Ø [mm] | 81,26 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Długość [mm] | 68,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,7 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
Nadwymiar [mm] | 0,25 |
nr EAN | 4028977672378 |
TECDOC-Nr silnika | 20864 |
Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 63503 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 63506 |
Numer komponentu | 63509 |
Numer seryjny | 081188 |
otwór Ø [mm] | 81,51 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,55 |
Długość [mm] | 68,55 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,7 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
Nadwymiar [mm] | 0,50 |
nr EAN | 4028977850950 |
TECDOC-Nr silnika | 30652 |
Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 63504 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 66230 |
Numer komponentu | 66231 |
Numer seryjny | 081206 |
otwór Ø [mm] | 81,01 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Długość [mm] | 68,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,5 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977876622 |
TECDOC-Nr silnika | 30652 |
Numer komponentu | 63504 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 66230 |
Numer komponentu | 66231 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977866944 |
TECDOC-Nr silnika | 30652 |
Numer komponentu | 63505 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 66232 |
Numer komponentu | 66233 |
Nadwymiar [mm] | 0,25 |
nr EAN | 4028977870330 |
TECDOC-Nr silnika | 30652 |
Numer komponentu | 63506 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 66234 |
Numer komponentu | 66235 |
Nadwymiar [mm] | 0,50 |
nr EAN | 4028977870347 |
Kod silnika | CAHB |
Kod silnika | CGLA |
Kod silnika | CGLD |
Średnica cylindra [mm] | 81,01 |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026609200 |
Kod silnika | CAHB |
Kod silnika | CGLA |
Kod silnika | CGLD |
Średnica cylindra [mm] | 81,26 |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026609217 |
Kod silnika | CAHB |
Kod silnika | CGLA |
Kod silnika | CGLD |
Średnica cylindra [mm] | 81,51 |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026609224 |
Kod silnika | CAHB |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 81,0 |
Długość [mm] | 69 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,7 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 50,9 |
Wysokość płomienia [mm] | 12,1 |
Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 81 L 156 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026931172 |
Kod silnika | CAHB |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 81,25 |
Długość [mm] | 69 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,7 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 50,9 |
Wysokość płomienia [mm] | 12,1 |
Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 81 L 156 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026931189 |
Kod silnika | CAHB |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 81,5 |
Długość [mm] | 69 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,7 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 50,9 |
Wysokość płomienia [mm] | 12,1 |
Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 81 L 156 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026931196 |
Kod silnika | CGLA |
Kod silnika | CGLD |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 81,01 |
Długość [mm] | 69 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,1 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 50,8 |
Wysokość płomienia [mm] | 12,1 |
Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 81 L 156 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026936535 |
Kod silnika | CNHC |
Średnica cylindra [mm] | 81,0 |
Numer komponentu | 1.R1,75 3,10 Cr |
Numer komponentu | 2.M2,00 3,35 IF |
Numer komponentu | 3.DSF2,00 3,00 |
nr EAN | 4009026980057 |
Kod silnika | CNHC |
Średnica cylindra [mm] | 81,25 |
Numer komponentu | 1.R1,75 3,10 Cr |
Numer komponentu | 2.M2,00 3,35 Cr |
Numer komponentu | 3.DSF2,00 3,00 |
nr EAN | 4009026980064 |
Kod silnika | CNHC |
Średnica cylindra [mm] | 81,50 |
Numer komponentu | 1.R1,75 3,10 Cr |
Numer komponentu | 2.M2,00 3,35 IF |
Numer komponentu | 3.DSF2,00 3,00 |
nr EAN | 4057635011273 |
Kod silnika | CNHC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 81,01 |
Długość [mm] | 69 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,5 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 |
Wysokość płomienia [mm] | 12 |
Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer seryjny | 81 L 155 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
nr EAN | 4057635011457 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Cylinderek / tlok do Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro produkowanego od 2008.11 do roku 2017.05
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 163 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Cylinderek / tlok do Audi Q5 (8RB)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Cylinderek / tlok do Audi Q5 (8RB) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.11 do roku 2017.05, i mocy silnika 163 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025