TECDOC-Nr silnika | 24724 |
TECDOC-Nr silnika | 24934 |
Opcja wyposażenia | Coated Skirt |
Opcja wyposażenia | Without Oil Cooling |
Długość [mm] | 47,50 |
otwór Ø [mm] | 77,00 |
Ø sworznie [mm] | 18,00 |
Numer komponentu | PR12 (1.2/1.5/2.0) |
Wielkość kompresji [mm] | 27,50 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 56,60 |
Długość trzpienia [mm] | 43,00 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 2,00 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | -5,7 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | -3,8 |
Nadwymiar [mm] | 0 |
Wymiar standardowy [STD] | |
Luz tłokowy [mm] | 0,05 |
TECDOC-Nr silnika | 24724 |
TECDOC-Nr silnika | 24934 |
Opcja wyposażenia | Coated Skirt |
Opcja wyposażenia | Without Oil Cooling |
Długość [mm] | 47,50 |
otwór Ø [mm] | 77,50 |
Ø sworznie [mm] | 18,00 |
Numer komponentu | PR12 (1.2/1.5/2.0) |
Wielkość kompresji [mm] | 27,50 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 56,60 |
Długość trzpienia [mm] | 43,00 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 2,00 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | -5,7 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | -3,8 |
Nadwymiar [mm] | 0,50 |
Luz tłokowy [mm] | 0,05 |
TECDOC-Nr silnika | 24724 |
TECDOC-Nr silnika | 24934 |
otwór Ø [mm] | 77 |
Numer komponentu | 1.2/1.5/2.0 |
Nadwymiar [mm] | 0,00 |
Wymiar standardowy [STD] |
TECDOC-Nr silnika | 24724 |
Ø sworznie [mm] | 20 |
Długość trzpienia [mm] | 48 |
Numer seryjny | 077112 |
otwór Ø [mm] | 77 |
Wielkość kompresji [mm] | 28,5 |
Długość [mm] | 51,2 |
Luz denka tłoka [mm] | 2,7 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 6,3 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 3,3 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 3,4 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 34,7 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977922220 |
TECDOC-Nr silnika | 24934 |
Ø sworznie [mm] | 18 |
Długość trzpienia [mm] | 43 |
Numer komponentu | 66040 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 66478 |
Numer komponentu | 85525 |
Numer seryjny | 077114 |
otwór Ø [mm] | 77 |
Wielkość kompresji [mm] | 27,5 |
Długość [mm] | 47,5 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 2 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 5,7 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 3,8 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 56,8 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977903793 |
TECDOC-Nr silnika | 24934 |
Ø sworznie [mm] | 18 |
Długość trzpienia [mm] | 43 |
Numer komponentu | 66479 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 66481 |
Numer komponentu | 85526 |
Numer seryjny | 077114 |
otwór Ø [mm] | 77,25 |
Wielkość kompresji [mm] | 27,5 |
Długość [mm] | 47,5 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 2 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 5,7 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 3,8 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 56,8 |
Nadwymiar [mm] | 0,25 |
nr EAN | 4028977903816 |
TECDOC-Nr silnika | 24934 |
Ø sworznie [mm] | 18 |
Długość trzpienia [mm] | 43 |
Numer komponentu | 62188 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 66480 |
Numer komponentu | 66482 |
Numer seryjny | 077114 |
otwór Ø [mm] | 77,5 |
Wielkość kompresji [mm] | 27,5 |
Długość [mm] | 47,5 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 2 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 5,7 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 3,8 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 56,8 |
Nadwymiar [mm] | 0,50 |
nr EAN | 4028977903830 |
TECDOC-Nr silnika | 24724 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 24934 |
Nadwymiar [mm] | 0,25 |
nr EAN | 4028977886300 |
TECDOC-Nr silnika | 24724 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 24934 |
Nadwymiar [mm] | 0,50 |
nr EAN | 4028977886317 |
Kod silnika | 5FS (EP6C) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 77,0 |
Długość [mm] | 48 |
Wielkość kompresji [mm] | 27,5 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 5,7 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 3,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 2 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 56,6 |
Wysokość płomienia [mm] | 7,5 |
Ø sworznie [mm] | 18 |
Długość trzpienia [mm] | 43 |
Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 77 L 54 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
Numer komponentu | 1. R1,2 IF Mo P |
Numer komponentu | 2. NM 1,5 P |
Numer komponentu | 3. 3S 2 Cr |
nr EAN | 4009026933312 |
Kod silnika | 5FS (EP6C) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 77,5 |
Długość [mm] | 48 |
Wielkość kompresji [mm] | 27,5 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 5,7 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 3,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 2 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 56,6 |
Wysokość płomienia [mm] | 7,5 |
Ø sworznie [mm] | 18 |
Długość trzpienia [mm] | 43 |
Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 77 L 54 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
Numer komponentu | 1. R1,2 IF Mo P |
Numer komponentu | 2. NM 1,5 P |
Numer komponentu | 3. 3S 2 Cr |
nr EAN | 4009026933336 |
Kod silnika | 5FW (EP6) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 77,0 |
Długość [mm] | 51 |
Wielkość kompresji [mm] | 28,50 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 3,30 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 3,40 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 3,50 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 34,70 |
Wysokość płomienia [mm] | 5,50 |
Ø sworznie [mm] | 20 |
Długość trzpienia [mm] | 48 |
Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
Powierzchnia | utwardzany przez utlenianie anodowe |
Numer seryjny | 77 L 65 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R1,2 IF Mo P |
Numer komponentu | 2. NM 1,5 P |
Numer komponentu | 3. 3S 2 Cr |
nr EAN | 4009026954096 |
Kod silnika | 5FW (EP6) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 77,50 |
Długość [mm] | 51 |
Wielkość kompresji [mm] | 28,50 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 3,30 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 3,40 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 3,50 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 34,70 |
Wysokość płomienia [mm] | 5,50 |
Ø sworznie [mm] | 20 |
Długość trzpienia [mm] | 48 |
Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
Powierzchnia | utwardzany przez utlenianie anodowe |
Numer seryjny | 77 L 65 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R1,2 IF Mo P |
Numer komponentu | 2. NM 1,5 P |
Numer komponentu | 3. 3S 2 Cr |
nr EAN | 4009026954119 |
Średnica cylindra [mm] | 77,0 |
Numer komponentu | 1. R1,2 IF Mo P |
Numer komponentu | 2. NM 1,5 P |
Numer komponentu | 3. 3S 2 Cr |
nr EAN | 4009026929087 |
Średnica cylindra [mm] | 77,25 |
Numer komponentu | 1. R1,2 IF Mo P |
Numer komponentu | 2. NM 1,5 P |
Numer komponentu | 3. 3S 2 Cr |
nr EAN | 4009026929094 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Cylinderek / tlok do Citroën C3 PICASSO (SH_) 1.6 VTi 120.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën C3 PICASSO (SH_) 1.6 VTi 120 produkowanego od 2009.02
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 120 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Cylinderek / tlok do Citroën C3 PICASSO (SH_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Cylinderek / tlok do Citroën C3 PICASSO (SH_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2009.02, i mocy silnika 120 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025