
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475107190 |

| nr EAN | 4251475115263 |

| nr EAN | 4251475118592 |

| Rok prod. do | 201505 |
| nr EAN | 4047024439009 |

| Rok prod. do | 201505 |
| nr EAN | 4047024379008 |

| nr EAN | 5012759976081 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981092 |

| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| Strona zabudowy | przed filtrem cząstek stałych |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Rok prod. do | 201505 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759989241 |

| Napięcie [V] | 5 |
| Gwintowana złączka | M18x1.5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 2000 |
| Zalecany moment obrotowy [Nm] | 120 |
| nr EAN | 8053379340880 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379158850 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379913664 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379913985 |

| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| TECDOC-Nr silnika | 25764 |
| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| TECDOC-Nr silnika | 25764 |
| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| TECDOC-Nr silnika | 25764 |
| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| TECDOC-Nr silnika | 25764 |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| TECDOC-Nr silnika | 25764 |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026762 |

| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| TECDOC-Nr silnika | 25764 |
| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| TECDOC-Nr silnika | 25764 |
| Długość [mm] | 96 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510050187 |

| Długość [mm] | 350 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 270 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| dla numeru OE | 03L 957 147 |
| nr EAN | 4027816398691 |

| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 059 906 051 C |
| nr EAN | 4027816408567 |

| Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| dla numeru OE | 04L 906 054 |
| nr EAN | 4054224024898 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 330 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Układ wtryskowy | Wtrysk bezpośredni Common-Rail |
| dla numeru OE | 03L 957 147 |
| nr EAN | 4082300452426 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 3 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 69 |
| nr EAN | 4082300700725 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300802900 |

| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Układ wydechowy | za filtrem cząstek stałych |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079370073 |

| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Układ wydechowy | za filtrem cząstek stałych |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| nr EAN | 4044079070072 |

| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| Układ wydechowy | przed filtrem cząstek stałych |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4044079070263 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 460 |
| nr EAN | 8001063670836 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 516 |
| nr EAN | 8001063662657 |

| Rok prod. do | 201505 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 5907558580679 |

| Rok prod. do | 201505 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| dla numeru OE | 059 906 051 C |
| nr EAN | 5901619593783 |

| Kod silnika | CAYC |
| Kod silnika | CLNA |
| Długość przewodu [mm] | 320 |
| nr EAN | 5903364310585 |

| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| TECDOC-Nr silnika | 25764 |
| nr EAN | 5903364315894 |

| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Wymiar gwintu | M 18 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 18 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | beżowy |
| Rozmiar klucza | 27 |
| Strona zabudowy | Rura rozdzielacza paliwa |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Ciśnienie robocze [bar] | 2000 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 5902659783332 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5903766317205 |

| Kod silnika | CAYC |
| Kod silnika | CLNA |
| Strona zabudowy | Termostat |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | ciemnoszary |
| Średnica mocowania [mm] | 25 |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| dla numeru OE | 06A 919 501 A |

| Kod silnika | CAYC |
| Kod silnika | CLNA |
| Kształt | Element w kształcie T |
| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 10 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor | czarny |
| Specyfikacja | WITH T PIPE FITTING |
| Złącze / klema | z połączeniem śrubowym |
| dla numeru OE | 04L 919 565 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| dla numeru OE | 03G 906 051 E |
| dla numeru OE | 3M21 9E928 AA |
| dla numeru OE | MN191138 |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Układ wydechowy | za filtrem cząstek stałych |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| nr EAN | 4040074212103 |

| Układ wydechowy | przed filtrem cząstek stałych |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 380 |
| Kolor | brązowy |
| nr EAN | 4040074212110 |

| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 522 |
| nr EAN | 087295935255 |

| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| TECDOC-Nr silnika | 25764 |
| Układ wydechowy | przed turbosprężarką |
| Liczba przewodów | 2 |
| Długość [mm] | 860 |
| nr EAN | 087295910160 |

| Dolot - Ø [mm] | 68,5 |
| Wylot - Ø [mm] | 68,3 |
| Długość [mm] | 96 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326911719 |

| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| TECDOC-Nr silnika | 25764 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326812955 |

| Ciężar netto [g] | 30 |
| nr EAN | 5902048092946 |

| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 25764 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |

| TECDOC-Nr silnika | 22678 |
| Techniczny numer informacyjny | PI 2028 |
| nr EAN | 4028977941023 |

| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 350 |

| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,10 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 1160 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 700 |

| Ciężar [kg] | 0,07 |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |

| Rok prod. do | 201707 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Czujnik / Sonda do Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.6 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.6 TDI produkowanego od 2012.07 do roku 2019.12
Jeżeli twoja Skoda dysponuje silnikiem o mocy 105 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Czujnik / Sonda do Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Czujnik / Sonda do Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Skoda z rocznika od 2012.07 do roku 2019.12, i mocy silnika 105 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025