nr EAN | 4047026507027 |
Długość przewodu [mm] | 245 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759503560 |
Długość przewodu [mm] | 400 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór od [Ohm] | 600 | |
nr EAN | 5012759506806 |
Długość [mm] | 340 |
Liczba zestyków | 3 |
Długość przewodu [mm] | 530 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 | |
nr EAN | 8012510016640 |
Długość przewodu [mm] | 530 | |
Opór [Ohm] | 500 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050622186 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość [mm] | 445 | |
nr EAN | 8435050624012 |
Długość [mm] | 530 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,09 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 038 957 147 F | |
nr EAN | 4027816375081 |
Długość [mm] | 358 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 265 | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
dla numeru OE | 045 957 147 B | |
nr EAN | 4027816376071 |
Opór [Ohm] | 500 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 530 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300479386 |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 260 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300562699 |
Długość przewodu [mm] | 445 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079380850 |
Długość przewodu [mm] | 420 | |
dla numeru artykułu | 550254 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5901779819419 |
Opór [Ohm] | 500 | |
Ciężar [kg] | 0,076 | |
dla numeru artykułu | 550102 | |
Długość przewodu [mm] | 500 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | czarny | |
Wysokość [mm] | 46 | |
nr EAN | 5901779819402 |
Długość przewodu [mm] | 530 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 | |
nr EAN | 5907558581874 |
Długość przewodu [mm] | 445 | |
nr EAN | 5901619502082 |
Długość przewodu [mm] | 320 | |
nr EAN | 5902659724731 |
Ilość biegunów | 3 | |
Długość [mm] | 530 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Opór [Ohm] | 500 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Długość przewodu [mm] | 460 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
dla numeru OE | 045 957 147 B |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074473818 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Opór [Ohm] | 500 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 46 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Długość przewodu [mm] | 470 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074567319 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
nr EAN | 4010326810241 |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 340 | |
Ciężar [kg] | 0,08 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość [mm] | 530 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,09 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688375087 |
Długość [mm] | 358 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 265 | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
nr EAN | 4044688376077 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Ciężar [kg] | 0,06 | |
nr EAN | 3276422538071 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Opór [Ohm] | 500 | |
Ciężar [kg] | 0,11 | |
nr EAN | 3276422540456 |
Długość [mm] | 380 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu | |
Długość przewodu [mm] | 445 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Długość przewodu [mm] | 330 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość połączeń | 3 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Kolor obudowy | czarny | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,06 | |
nr EAN | 4046001342097 |
Długość [mm] | 59 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego | |
Wymagana ilość | 1 | |
Opór [Ohm] | 850 | |
Kolor | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 30,3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Ciężar [kg] | 0,018 | |
nr EAN | 4046001319778 |
Ciężar [kg] | 0,13208 | |
nr EAN | 4046001319860 |
Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.
Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.
Czujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.
Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025