
| nr EAN | 4047024267275 |

| Rok prod. od | 201101 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5012759455395 |

| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379059171 |

| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| Kod silnika | K4M 696 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379061556 |

| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510022504 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 225 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050637166 |

| Długość [mm] | 232 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| nr EAN | 4027816349709 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| dla numeru OE | 82 00 468 645 |
| dla numeru OE | 82 00 647 554 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300288513 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-851 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300288384 |

| Numer seryjny | K8805040 |
| nr EAN | 5901159153751 |

| nr EAN | 8001063705620 |

| Rok prod. od | 201101 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5907558585216 |

| Kod silnika | K4M696 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5907558586091 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4040074169155 |

| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326812771 |

| Kolor | chromowy/czarny |
| Liczba zestyków | 2 |

| Kolor | niebieski |
| Liczba zestyków | 2 |

| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Długość [mm] | 232 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| nr EAN | 4044688349705 |

| Rok prod. do | 201311 |
| Kod silnika | K4M.6.96 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 3276422540104 |

| Rok prod. do | 201311 |
| Kod silnika | K4M.6.96 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 3276422540708 |

| Rok prod. do | 201311 |
| Kod silnika | K4M.6.96 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276423661358 |

| Opór [Ohm] | 230 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Liczba zestyków | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez przewodu |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |

| Kod silnika | K4M 696 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4103590942180 |

| Kod silnika | K4M 696 |
| Kolor | chromowy / czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4103590952707 |

| Rok prod. do | 201311 |
| Kod silnika | K4M.6.96 |
| Rok prod. do | 201311 |
| Kod silnika | K4M.6.96 |
| Długość [mm] | 87,7 |
| Szerokość [mm] | 55,5 |
| Wysokość [mm] | 26 |
| Ciężar [kg] | 0,042 |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Kolor | czarny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| nr EAN | 4046001332678 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii czujnik prędkości obrotowej i położenia do Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V Hi-Flex.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V Hi-Flex produkowanego od 2010.08 do roku 2018.01
Jeżeli twoja Dacia dysponuje silnikiem o mocy 105 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii czujnik prędkości obrotowej i położenia do Dacia DUSTER (HS_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na czujnik prędkości obrotowej i położenia do Dacia DUSTER (HS_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Dacia z rocznika od 2010.08 do roku 2018.01, i mocy silnika 105 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025