Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Dodge » układ zapłonowy Dodge CHARGER » czujnik prędkości obrotowej i położenia Dodge CHARGER

czujnik prędkości obrotowej i położenia do DODGE CHARGER

wybierz typ samochodu DODGE CHARGER:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026209976
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 400
nr EAN 5012759376843
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510089019
Długość czujnika pomiarowego [mm] 19,6
nr EAN 8012510026540
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4027816311997
Długość [mm] 24
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,0311
dla numeru OE 1920.EN
nr EAN 4027816312437
Strona zabudowy od strony koła zamachowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 400
Ilość biegunów 2
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300243833
FIAT ULYSSE, LANCIA PHEDRA, RENAULT AVANTIME, CLIO II, LAGUNA II 2.9/3.0 11.00-06.11
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 5907558581980
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 470
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Jakość EQUIVALENT
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 400
Głębokość zabudowy [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kolor szary
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074157602
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
nr EAN 4010326811910
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy od strony koła zamachowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
Wymagana ilość 1
Opór [Ohm] 400
Kolor szary
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Ilość połączeń 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Ciężar [kg] 0,03799
nr EAN 4046001364327
cena brutto:
41.00 zł
 Kup
Wysokość [mm] 24
Opór [Ohm] 400
Ilość połączeń 2
nr EAN 3531650039487
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii czujnik prędkości obrotowej i położenia pasujące do DODGE CHARGER
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.