Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » układ zapłonowy Fiat 128 sedan (128_) » czujnik prędkości obrotowej i położenia Fiat 128 sedan (128_)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do FIAT 128 sedan (128_)

wybierz typ samochodu FIAT 128 sedan (128_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość podłączonych styków 3
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-935
nr EAN 5012759376942
Długość przewodu [mm] 250
Ilość połączeń 3
Opór od [Ohm] 900
nr EAN 5012759503515
Długość przewodu [mm] 250
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510079324
Ilość biegunów 3
nr EAN 8435050622155
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy czarny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 8435050634257
Długość [mm] 59,85
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,02
dla numeru OE 06C 905 163 B
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4027816387725
Długość [mm] 255
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,04
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 06A 906 433 K
nr EAN 4027816398677
Długość [mm] 215
Szerokość [mm] 55,0
Grubość [mm] 15,0
Ilość połączeń 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z czujnikiem temperatury
Ciężar [kg] 0,03
dla numeru OE 02E 927 321 C
nr EAN 4027816443513
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Oznaczenie koloru jasnoniebieski
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300243666
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 900
Ilość biegunów 3
Długość przewodu [mm] 250
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300306668
dla numeru artykułu 550232
Ilość połączeń 3
Opór [Ohm] 900
Ciężar [kg] 0,066
Wysokość [mm] 24
Długość przewodu [mm] 250
nr EAN 5901779819426
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063786414
dla numeru OE06C 905 163 B
Długość [mm]60
Liczba zestyków3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE02E 927 321 C
Długość [mm]215
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem temperatury
Liczba zestyków4
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Długość przewodu [mm] 250
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 900
Ilość biegunów 4
Długość przewodu [mm] 215
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Głębokość zabudowy [mm] 44,7
dla numeru OE 02E 927 321 A
dla numeru OE 02E 927 321 C
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 850
Głębokość zabudowy [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Długość przewodu [mm] 180
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074604724
cena brutto:
93.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
nr EAN 4010326813112
AUDI A1, A3, A4 B6, A4 B7, A6 C5, A6 C6, A8 D3, ALLROAD C5, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST 1.4-4.2 11.00-11.17
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 205
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
Status produktu: Normalny
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Opór [Ohm] 900
Ciężar [kg] 0,07
nr EAN 3276422540517
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość połączeń 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wałka rozrządu
dla numeru OE 06C 905 163 B
Kolor czarny
Kształt prosty
Ilość biegunów 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Oznaczenie koloru jasnoniebieski
Ciężar [kg] 0,014
nr EAN 4046001351709
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
alternatywnie 
Wymagana ilość 1
Opór [Ohm] 900
Długość przewodu [mm] 250
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość połączeń 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Ciężar [kg] 0,10016
nr EAN 4046001666513
cena brutto:
65.01 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość przewodu [mm] 255
Wysokość [mm] 24
Opór [Ohm] 900
Ilość połączeń 3
nr EAN 3531650038077
Wyświetlanie od 1 do 25 (z 25 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.