Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,072 | |
dla numeru OE | 23760-00QAD | |
nr EAN | 5050063015225 |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,036 | |
dla numeru OE | 82 00 885 209 | |
nr EAN | 5050063221626 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759511602 |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 723 | |
nr EAN | 5012759514030 |
nr EAN | 5012759987780 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 | |
nr EAN | 8012510006658 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 47,3 | |
nr EAN | 8012510022740 |
Długość [mm] | 48,9 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
dla numeru OE | 82 00 285 798 | |
nr EAN | 4027816331353 |
Długość [mm] | 47,4 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,040 | |
nr EAN | 4027816446477 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,072 | |
dla numeru OE | 23760-00QAD | |
nr EAN | 4054224082898 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300306736 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Opór [Ohm] | 770 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 47,3 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300408065 |
Ilość biegunów | 2 |
Rodzaj czujnika | Czujnik indukcyjny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z pierscieniem uszczelniającym |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! | |
Stan | Fabrycznie nowy |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
nr EAN | 4029416401313 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4029416400293 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 | |
nr EAN | 5907558582116 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 47,3 | |
nr EAN | 5902659791054 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Ciężar netto [g] | 20 | |
nr EAN | 5902048031389 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,072 | |
nr EAN | 4054228082894 |
Ilość biegunów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 3276422550035 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
nr EAN | 3276422538033 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Opór [Ohm] | 700 | |
Ciężar [kg] | 0,08 | |
nr EAN | 3276422540173 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Opór [Ohm] | 770 | |
Ciężar [kg] | 0,06 | |
nr EAN | 3276422540852 |
Wysokość [mm] | 47,3 | |
Opór [Ohm] | 770 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 3531650039449 |
Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.
Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.
Czujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.
Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023