Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Iveco » układ zapłonowy Iveco M » czujnik prędkości obrotowej i położenia Iveco M

czujnik prędkości obrotowej i położenia do IVECO M

wybierz typ samochodu IVECO M:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość przewodu [mm] 600
Ilość połączeń 3
Opór od [Ohm] 550
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-959
nr EAN 5012759455562
Długość przewodu [mm] 660
Długość czujnika pomiarowego [mm] 34,5
nr EAN 8012510076521
Ilość biegunów 3
nr EAN 8435050625552
Długość [mm] 670
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,100
nr EAN 4027816271758
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 900
Ilość biegunów 3
Długość przewodu [mm] 660
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Tolerancja [%] 10
nr EAN 4082300144062
dla numeru artykułu 550050
Ilość połączeń 3
Opór [Ohm] 520
Ciężar [kg] 0,096
Długość przewodu [mm] 630
Kolor czarny
Wysokość [mm] 34
nr EAN 5901779818801
Opór [Ohm] 550
Wysokość [mm] 24
Długość przewodu [mm] 970
dla numeru artykułu 550068
Ilość połączeń 3
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,1
nr EAN 5901779818931
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 550
Głębokość zabudowy [mm] 34,5
Długość przewodu [mm] 605
Ilość biegunów 3
nr EAN 5907558566871
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558573862
Długość przewodu [mm] 660
Długość czujnika pomiarowego [mm] 34,5
nr EAN 5907558581522
Ilość biegunów 3
Długość przewodu [mm] 660
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 550
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 550
Głębokość zabudowy [mm] 34,5
Długość przewodu [mm] 605
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074434420
ASTRA 1.8I 91-OMEGA 2.0i VECTRA 1.8/1.8i/2.0i/2.0i16v
Ilość biegunów : 3
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 590
Ciężar [kg] 0,13
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 950
Ciężar [kg] 0,12
Tryb pracy elektryczny
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Opór [Ohm] 550
Ciężar [kg] 0,12
nr EAN 3276422540289
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Opór [Ohm] 550
Ciężar [kg] 0,12
nr EAN 3276422540371
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.