Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » układ zapłonowy Mercedes-benz AMG GT (C192) » czujnik prędkości obrotowej i położenia Mercedes-benz AMG GT (C192)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do MERCEDES-BENZ AMG GT (C192)

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ AMG GT (C192):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość przewodu [mm] 450
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 250
nr EAN 5012759376928
Długość przewodu [mm] 450
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 250
nr EAN 5012759376904
Ilość biegunów 2
nr EAN 8435050622063
Długość przewodu [mm] 520
Opór [Ohm] 240
nr EAN 8435050622049
cena brutto:
45.01 zł
 Kup
Numer seryjny K8805005
nr EAN 5901159270328
Długość [mm] 615
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,2
nr EAN 5907558573916
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 900
Liczba otworów do mocowania 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 240
dla numeru OE 77 00 739 792
Indeks: QAP 15 543
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Czujnik obr./min, sterowanie silnikiem
Nazwa: CZUJNIK OBROTÓW WAŁU KORB. RENAULT
Opis: CLIO 1.2i-1.9D 90-98,LAGUNA 1.8i-2.0i 93-99,MEGANE 9.0023
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 7700855719
Numer dostawcy: 15 543
Parametry:Ilość biegunów : 2
Indeks: QAP 15 544
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Czujnik obr./min, sterowanie silnikiem
Nazwa: CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO RENAULT
Opis: Renault Express, Mitsubishi Carisma
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 7700859831
Numer dostawcy: 15 544
Parametry:Ilość biegunów : 2
Indeks: QAP 15 537
Marka: QAP
Grupa towarowa TecDoc: Generator impulsów, wał korbowy
Nazwa: CZUJNIK OBROTÓW WAŁU KORB. RENAULT
Opis: 19,21,25,ESPACE I ,TRAFIC / VOLVO340-360
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 7700720341
Numer dostawcy: 15 537
Parametry:Ilość biegunów : 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Opór [Ohm] 240
Ciężar [kg] 0,1
nr EAN 3276422541033
Kolor biały
Długość przewodu [mm] 520
Wymagana ilość 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
Ilość biegunów 2
Opór [Ohm] 240
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość połączeń 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 24
Ciężar [kg] 0,094
nr EAN 4046001331770
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.