Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759491966 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Głębokość zabudowy [mm] | 38 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379059041 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,039 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 5050063178333 |
nr EAN | 4047026497151 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759491966 |
Liczba zestyków | 3 |
Liczba zestyków | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Głębokość zabudowy [mm] | 38 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379059041 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Głębokość zabudowy [mm] | 38 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379059041 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 37,9 | |
nr EAN | 8012510035207 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,039 | |
dla numeru OE | 23731-4M505 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4054224082553 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 4082300620276 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079381024 |
nr EAN | 4044079081023 |
Ilość połączeń | 3 | |
Wysokość [mm] | 38 | |
dla numeru artykułu | 550526 | |
nr EAN | 5901779819204 |
nr EAN | 8001063890173 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 37,9 | |
nr EAN | 5901619530955 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Głębokość zabudowy [mm] | 37,8 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 4010326813419 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,4 | |
nr EAN | 3276423661662 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,043 | |
nr EAN | 3276423661709 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Kolor obudowy | czarny | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Ilość połączeń | 3 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 38 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 4046001498350 |
Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.
Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.
Czujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.
Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023