nr EAN | 4047026150551 |
nr EAN | 4047026507133 |
nr EAN | 4047026511352 |
nr EAN | 4047026511284 |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 5012759987995 |
Ilość czopów | 3 |
Kolor | niebieski | |
Ilość połączeń | 3 |
Kolor | Fioletowy |
Ilość połączeń | 3 |
EAN | 689604373408 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 33,3 | |
nr EAN | 8012510026588 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 8012510026625 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 8435050634257 |
Długość [mm] | 68,50 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,035 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 06H 906 433 | |
nr EAN | 4027816361763 |
Długość [mm] | 40 | |
Szerokość [mm] | 43,0 | |
Grubość [mm] | 18,0 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,011 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 07L 905 163 C | |
nr EAN | 4027816437789 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
dla numeru OE | 06H 906 433 D | |
nr EAN | 4054224758083 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Opór [Ohm] | 900 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300479485 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300714203 |
Jednostka | szt. |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z pierscieniem uszczelniającym |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! | |
Stan | Fabrycznie nowy |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z pierscieniem uszczelniającym |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! | |
Stan | Fabrycznie nowy |
nr EAN | 8001063939117 |
nr EAN | 8001063870502 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 5902659783738 |
dla numeru OE | 06H 906 433 |
Długość [mm] | 68 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |
Liczba zestyków | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
dla numeru OE | 04C 907 601 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074247082 |
Długość [mm] | 40 | |
Szerokość [mm] | 43,0 | |
Grubość [mm] | 18,0 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688437785 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
nr EAN | 4054228758089 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
dla numeru OE | 04C 907 601K | |
dla numeru OE | 958 907 601 00 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Długość całkowita [mm] | 58,5 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Liczba zestyków | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez przewodu |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego | |
Wymagana ilość | 1 | |
Opór [Ohm] | 900 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
nr EAN | 4046001354557 |
Wysokość [mm] | 24 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 3531650038794 |
Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.
Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.
Czujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.
Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025