nr EAN | 4047024267336 |
nr EAN | 4047024812727 |
nr EAN | 4047026133134 |
dla numeru OE | 0515.T7 | |
nr EAN | 3358960598844 |
Ilość połączeń | 3 | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 | |
nr EAN | 5012759376805 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 | |
nr EAN | 5012759376744 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5012759514108 |
nr EAN | 8012510026595 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 22 | |
nr EAN | 8012510026533 |
nr EAN | 8012510026687 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050622568 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | biały | |
nr EAN | 8435050622599 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 8435050634219 |
Długość [mm] | 55,5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,021 | |
dla numeru OE | 1920.QN | |
nr EAN | 4027816312406 |
Długość [mm] | 52,5 | |
Szerokość [mm] | 47,5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 1920.PW | |
nr EAN | 4027816311904 |
Długość [mm] | 53 | |
Szerokość [mm] | 48,0 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 1920.EH | |
nr EAN | 4027816311980 |
Ilość połączeń | 3 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
nr EAN | 4082300243604 |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor | czarny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300243819 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Funkcja przekaźnika | Wentylator, układ ogrzewania / klimatyzacji | |
nr EAN | 4082300401202 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079383004 |
Średnica [mm] | 100,00 | |
Szerokość [mm] | 9,80 | |
nr EAN | 4005108953490 |
Ilość połączeń | 3 | |
dla numeru artykułu | 550471 | |
nr EAN | 5901779819334 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
nr EAN | 5901779819341 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,3 | |
nr EAN | 5901619593851 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor wtyczki | szary | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Głębokość zabudowy [mm] | 22 | |
dla numeru OE | 1920 QN | |
dla numeru OE | 1695278 | |
dla numeru OE | 31216443 | |
dla numeru OE | 13 62 7 805 005 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074158685 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Głębokość zabudowy [mm] | 22 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kolor | szary | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074158678 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074279229 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 4010326810203 |
Kolor | szary | |
Ciężar netto [g] | 20 | |
nr EAN | 5902048080721 |
Długość [mm] | 53 | |
Szerokość [mm] | 48,0 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 4044688311986 |
Długość [mm] | 55,5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,021 | |
nr EAN | 4044688312402 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 3276422538088 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
nr EAN | 3276422540159 |
Wysokość [mm] | 22 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu | |
Wymagana ilość | 1 | |
Kolor | szary | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Ilość biegunów | 3 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 22 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Opór [kOhm] | 33,5 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Ciężar [kg] | 0,018 | |
nr EAN | 4046001364679 |
Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.
Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.
Czujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.
Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025