Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » układ zapłonowy Peugeot 508 SW I (8E_) » czujnik prędkości obrotowej i położenia Peugeot 508 SW I (8E_)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do PEUGEOT 508 SW I (8E_)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 508 SW I (8E_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 3165141821055
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047024876590
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 40
Opór [kOhm] 1
nr EAN 8053379056323
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379163618
Długość [mm] 76
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,031
dla numeru OE 003 153 28 28
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816244554
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,018
nr EAN 4054224771136
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4082300804447
Ilość biegunów3
Rodzaj czujnikaCzujnik Hall'a
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
StanFabrycznie nowy
MITSUBISHI COLT 1.5 DI-D 2004-2012
Ilość biegunów : 2
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 0031532828
Numer dostawcy: 75E5083-JPN
Wysokość [mm] 40
dla numeru artykułu 550275
Ilość połączeń 2
Opór [kOhm] 1
nr EAN 5901779819297
Numer seryjny K8801020
nr EAN 5901159269537
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063966687
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558599046
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 1080
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Jakość EQUIVALENT
Długość [mm] 75,73
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,031
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688244550
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 1150
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276422540081
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 3276423664250
Strona zabudowy od strony koła zamachowego
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość połączeń 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
Wymagana ilość 1
Opór [Ohm] 680
alternatywnie 
Kolor czarny
Tryb pracy elektryczny
Sposób montażu przykręcany
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Ilość biegunów 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 40
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Liczba otworów do mocowania 1
Ciężar [kg] 0,029
nr EAN 4046001611070
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.