
| Kod silnika | F9Q710 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 840 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 146-311 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4082300294231 |

| TECDOC-Nr silnika | 16190 |
| Rok prod. od | 199909 |
| Rok prod. do | 200102 |
| nr EAN | 4047026300994 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 720 |
| nr EAN | 5012759455371 |

| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Opór [Ohm] | 680 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379053339 |

| TECDOC-Nr silnika | 16191 |
| Długość przewodu [mm] | 430 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510077818 |

| Kod silnika | F9Q 717 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050623213 |

| Kod silnika | F9Q 716 |
| Długość przewodu [mm] | 430 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 8435050626337 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 700 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| nr EAN | 8435050634943 |

| Kod silnika | F9Q710 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 840 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 146-311 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4082300294231 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Wysokość [mm] | 24 |
| Opór [Ohm] | 680 |
| dla numeru artykułu | 550058 |
| nr EAN | 5901779819495 |

| nr EAN | 8001063686066 |

| nr EAN | 8001063845135 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 720 |
| nr EAN | 5907558572506 |

| Kod silnika | F9Q 710 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 700 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |

| Kod silnika | F9Q 717 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 840 |
| dla numeru OE | 77 00 300 992 |

| TECDOC-Nr silnika | 16190 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4040074169100 |

| TECDOC-Nr silnika | 16190 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4010326811774 |


| TECDOC-Nr silnika | 16190 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Rok prod. od | 199805 |
| Rok prod. do | 200012 |
| Kod silnika | F9Q.7.10,F9Q.7.16 |
| Kod silnika | F9Q.7.17 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 700 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| nr EAN | 3276422540173 |

| Kod silnika | F9Q 710 |
| Kod silnika | F9Q 710 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
| Opór [Ohm] | 700 |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Ilość połączeń | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Specyfikacja | Moteur diesel |
| Specyfikacja | Diesel engine |
| Ciężar [kg] | 0,081 |
| nr EAN | 4046001364334 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii czujnik prędkości obrotowej i położenia do Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 1.9 dTi (B56J).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 1.9 dTi (B56J) produkowanego od 1997.10 do roku 2001.03
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 98 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii czujnik prędkości obrotowej i położenia do Renault LAGUNA I (B56_, 556_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na czujnik prędkości obrotowej i położenia do Renault LAGUNA I (B56_, 556_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 1997.10 do roku 2001.03, i mocy silnika 98 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025