Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ zapłonowy Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) » czujnik prędkości obrotowej i położenia Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do RENAULT MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD)

wybierz typ samochodu RENAULT MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759511602
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 8435050634653
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,072
dla numeru OE 23760-00QAD
nr EAN 4054224082898
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300306736
Status produktu: w przygotowaniu
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063872131
Długość czujnika pomiarowego [mm] 28
nr EAN 5907558582116
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Głębokość zabudowy [mm] 28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
dla numeru OE 82 00 285 798
dla numeru OE 93179803
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki owalny
Liczba otworów do mocowania 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Głębokość zabudowy [mm] 15
dla numeru OE 25977 DB00A
dla numeru OE 77 01 058 088
dla numeru OE 4408241
RVI MASCOTT, DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO, NISSAN ALMERA II, CABSTAR, INTERSTAR, KUBISTAR, MICRA III, NOTE, PATROL GR V 1.2-3.0D 05.00-
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,072
nr EAN 4054228082894
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276422550035
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 3276422538033
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.