nr EAN | 4047024267282 |
nr EAN | 4047026301274 |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 290 | |
nr EAN | 5012759455388 |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 250 | |
nr EAN | 5012759511572 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 8012510022498 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 8012510022528 |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050622094 |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050622100 |
Opór [Ohm] | 250 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kolor obudowy | niebieski | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 8435050626443 |
Ilość biegunów | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 230 | |
Opór [Ohm] | 250 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu | |
nr EAN | 8435050634868 |
Długość [mm] | 453 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,040 | |
dla numeru OE | 82 00 436 025 | |
nr EAN | 4027816228912 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 290 | |
Ilość biegunów | 2 | |
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-651 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300284645 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 290 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 6PU 009 163-641 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300284669 |
dla numeru artykułu | 550024 | |
Opór [Ohm] | 230 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,042 | |
Kolor | czarny | |
Wysokość [mm] | 24 | |
nr EAN | 5901779819266 |
nr EAN | 8001063716732 |
nr EAN | 8001063845135 |
nr EAN | 5907558575538 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 5907558574036 |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Rezystancja znamionowa [Ohm] | 250 | |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Opór [Ohm] | 250 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów | |
Kolor | niebieski | |
Ilość biegunów | 2 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4040074169186 |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar netto [g] | 40 | |
nr EAN | 5902048062055 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,07 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 280 | |
Ciężar [kg] | 0,09 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość [mm] | 453 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,040 | |
nr EAN | 4044688228918 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Opór [Ohm] | 250 | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
nr EAN | 3276422540012 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Opór [Ohm] | 250 | |
Ciężar [kg] | 0,08 | |
nr EAN | 3276422540166 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Opór [Ohm] | 250 | |
Ciężar [kg] | 0,11 | |
nr EAN | 3276422540647 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Opór [Ohm] | 250 | |
Ciężar [kg] | 0,07 | |
nr EAN | 3276422540906 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 3276423661358 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 4103590913708 |
Opór [Ohm] | 250 | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Ilość połączeń | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
nr EAN | 4046001331695 |
Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.
Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.
Czujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.
Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025