Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » układ hamulcowy Ford MONDEO V Turnier (CF) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Ford MONDEO V Turnier (CF)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do FORD MONDEO V Turnier (CF)

wybierz typ samochodu FORD MONDEO V Turnier (CF):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 590
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109674224
Długość [mm] 590
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109674231
Długość [mm] 530
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109716818
Długość [mm] 530
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109753851
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
nr EAN 5012759459720
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
nr EAN 5012759460931
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
nr EAN 5012759461037
cena brutto:
37.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 12
Możliwość obciążania dla 12V 70A
Funkcja przełączania Zestyk zwierny
Kolor czarny
Ilość biegunów 4
Schemat połączeń S2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z opornikiem
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP) 54
Obciążenie indukcyjne [A] 35
Obciążenie pojemnościowe [A] 30
Obciążenie omowe [A] 40
ID wykonania wtyczki B
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
dla numeru OE 13171831
Funkcja przekaźnika System podgrzewania wstępnego
Funkcja przekaźnika Szyba przednia ogrzewana
Funkcja przekaźnika Szyba tylna ogrzewana
Funkcja przekaźnika Wentylator, układ ogrzewania / klimatyzacji
Funkcja przekaźnika Zestaw komfortowy
Funkcja przekaźnika Wentylator, chłodnica silnika
Funkcja przekaźnika Klema 15
Funkcja przekaźnika ESP
Funkcja przekaźnika Klema 15R
Funkcja przekaźnika System powietrza wtórnego
Funkcja przekaźnika Zawieszenie pneumatyczne
Funkcja przekaźnika Sterownik silnika
Funkcja przekaźnika Agregat hydrauliczny
Funkcja przekaźnika Klema 87
Funkcja przekaźnika Rozrusznik
Funkcja przekaźnika ABS
Funkcja przekaźnika Pompa ABS
nr EAN 4082300751383
Numer seryjny K9412042
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5901159267687
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 5907558573787
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
nr EAN 5901619545980
Ciężar netto [g] 86
nr EAN 5902048085184
Ciężar netto [g] 88
nr EAN 5902048085191
Ciężar netto [g] 65
nr EAN 5902048085207
Ciężar netto [g] 110
nr EAN 5908281476772
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 4062375067305
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
nr EAN 4062375066902
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
nr EAN 4062375067350
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.