Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » układ hamulcowy Citroën BERLINGO Platforma / podwozie (B9) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Citroën BERLINGO Platforma / podwozie (B9)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do CITROËN BERLINGO Platforma / podwozie (B9)

wybierz typ samochodu CITROËN BERLINGO Platforma / podwozie (B9):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 970
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki szary
nr EAN 8717109649987
Długość [mm] 663
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki szary
nr EAN 8717109669671
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 616
nr EAN 5012759968789
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 915
nr EAN 5012759968796
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 930
Głębokość zabudowy [mm] 26,5
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379150007
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 680
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379153886
Długość [mm] 708
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,043
dla numeru OE 4545.E7
nr EAN 4054224062623
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 915
Ciężar [kg] 0,066
nr EAN 4054224080030
Strona zabudowy z przodu
Długość całkowita [mm] 711
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 2
nr EAN 4082300792119
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 8050947017618
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 915
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 5901619593745
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 620
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5902659727183
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 915
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 4040074182390
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 620
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 4040074182383
Ciężar netto [g] 145
nr EAN 5902048000217
Ciężar netto [g] 145
nr EAN 5902048000248
Długość przewodu [mm] 616
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
nr EAN 4031185399289
Długość przewodu [mm] 915
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
nr EAN 4031185399296
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ilość zębów, pierścień ABS 96
średnica zewnętrzna [mm] 81,6
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 77,8
Szerokość [mm] 8,2
nr EAN 4046001946172
Szerokość [mm] 6,8
średnica zewnętrzna [mm] 71,5
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ilość zębów, pierścień ABS 96
Średnica wewnętrzna [mm] 58,7
nr EAN 4046001946295
Wyświetlanie od 1 do 28 (z 28 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.