Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 160 Multijet 2,3 D (2019.05-???) 160km » V22-92-0001 vemo
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Platforma / Podwozie (250_) 160 Multijet 2,3 D (2019.05-???) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V22-92-0001 VEMO

V22-92-0001 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality VEMO
vemo V22-92-0001
Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V22-92-0001
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V22-92-0001

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Ilość zębów, pierścień ABS96
średnica zewnętrzna [mm]81,6
Średnica wewnętrzna 1 [mm]77,8
Szerokość [mm]8,2
nr EAN4046001946172

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V22-92-0001 VEMO

Pierścień ABS tył L/P pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C3 II, C3 PICASSO, C4 CACTUS, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, C5 III, C6 1.0-Electric 08.00-
numery OEM:
CITROËN      4549.19
CITROËN      4549.23
PEUGEOT      4549.19
PEUGEOT      4549.23
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V22-92-0001 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V22-92-0001 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.