Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ hamulcowy Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do RENAULT SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_)

wybierz typ samochodu RENAULT SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 625
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109500660
Długość [mm] 500
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109500677
Długość [mm] 645
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109500684
Długość [mm] 625
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633208055
Długość [mm] 645
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633208284
Długość [mm] 500
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633208291
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 605
nr EAN 5012759456873
Długość [mm] 625
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,075
dla numeru OE 77 00 429 113
nr EAN 4027816385691
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Długość przewodu [mm] 610
nr EAN 4082300401868
Numer seryjny K9415069
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5901159268363
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 605
nr EAN 5907558583496
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 1100
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 610
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 4040074018316
Długość przewodu [mm] 605
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
nr EAN 4031185268288
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 605
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 8430320275352
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Długość przewodu [mm] 599
nr EAN 8430320297774
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Długość przewodu [mm] 644
nr EAN 8430320297132
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 610
Ciężar [kg] 0,11
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj wtyczki żeński
Kolor wtyczki czarny
Masa [g] 122
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Długość przewodu [mm] 724
nr EAN 3413521604492
Masa [g] 107
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Długość przewodu [mm] 585
nr EAN 3413521604508
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Długość [mm] 500
parzyste numery artykułów GBS2036
nr EAN 3322937963577
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Szerokość [mm] 10
Ilość zębów, pierścień ABS 44
Średnica wewnętrzna [mm] 80,8
średnica zewnętrzna [mm] 92
nr EAN 4046001957482
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.