Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Hyundai » układ hamulcowy Hyundai SANTA FÉ I (SM) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Hyundai SANTA FÉ I (SM)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do HYUNDAI SANTA FÉ I (SM)

wybierz typ samochodu HYUNDAI SANTA FÉ I (SM):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 890
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109609103
Długość [mm] 890
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109609110
Długość [mm] 945
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki biały
nr EAN 8717109609134
Długość [mm] 1055
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki biały
nr EAN 8717109718737
Długość [mm] 1035
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki biały
nr EAN 8717109718775
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
nr EAN 5900427251366
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 5900427251373
Ciężar [kg] 0,2
nr EAN 5050063064841
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 900
nr EAN 5012759986783
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 900
nr EAN 5012759986790
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
nr EAN 8052553002835
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
nr EAN 8052553003283
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
nr EAN 8052553003856
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
nr EAN 8052553004457
cena brutto:
53.00 zł
 Kup
SANTA FE I 2000 -> 2005 / PRZEDNI LEWY
oś przednia, z lewej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 9561026000
Numer dostawcy: 75E0416-JPN
cena brutto:
53.00 zł
 Kup
SANTA FE I 2000 -> 2005 / PRZEDNI PRAWY
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 9562026000
Numer dostawcy: 75E0417-JPN
Numer seryjny K9414601
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5901159268226
Numer seryjny K9414602
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5901159268233
Numer seryjny K9414613
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5901159268240
Numer seryjny K9414616
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5901159268257
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 1040
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [kOhm] 1,35
Ciężar netto [g] 140
nr EAN 5908281471197
Ciężar netto [g] 140
nr EAN 5908281471203
Ciężar netto [g] 155
nr EAN 5902048022295
Ciężar netto [g] 150
nr EAN 5902048022301
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 870
Ciężar [kg] 0,18
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj wtyczki męski
Kolor wtyczki czarny
średnica zewnętrzna [mm] 101,5
Średnica wewnętrzna [mm] 90,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm] 10
Ilość zębów, pierścień ABS 52
Ciężar [kg] 0,103
nr EAN 4046001946325
Wyświetlanie od 1 do 27 (z 27 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.