Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Land Rover » układ hamulcowy Land Rover FREELANDER I Soft Top (L314) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Land Rover FREELANDER I Soft Top (L314)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do LAND ROVER FREELANDER I Soft Top (L314)

wybierz typ samochodu LAND ROVER FREELANDER I Soft Top (L314):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 1000
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109565027
Długość [mm] 1000
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109565034
Długość [mm] 790
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109565041
Długość [mm] 1015
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki niebieski
nr EAN 8717109566048
Długość [mm] 7650
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
nr EAN 8717109564143
Długość [mm] 780
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki niebieski
nr EAN 8717109608557
Długość [mm] 790
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109608755
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5900427248519
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5900427248533
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy z lewej
nr EAN 5900427251625
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 5900427251663
Długość [mm] 783
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,066
dla numeru OE SSW000020
nr EAN 5050063257830
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 994
nr EAN 5012759967027
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 7780
nr EAN 5012759967034
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 1000
nr EAN 5012759998526
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
nr EAN 5012759772324
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
nr EAN 5012759772416
cena brutto:
34.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 12
Możliwość obciążania dla 12V 70A
Funkcja przełączania Zestyk zwierny
Kolor czarny
Ilość biegunów 4
Schemat połączeń S2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z opornikiem
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP) 54
Obciążenie indukcyjne [A] 35
Obciążenie pojemnościowe [A] 30
Obciążenie omowe [A] 40
ID wykonania wtyczki B
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
dla numeru OE 13171831
Funkcja przekaźnika System podgrzewania wstępnego
Funkcja przekaźnika Szyba przednia ogrzewana
Funkcja przekaźnika Szyba tylna ogrzewana
Funkcja przekaźnika Wentylator, układ ogrzewania / klimatyzacji
Funkcja przekaźnika Zestaw komfortowy
Funkcja przekaźnika Wentylator, chłodnica silnika
Funkcja przekaźnika Klema 15
Funkcja przekaźnika ESP
Funkcja przekaźnika Klema 15R
Funkcja przekaźnika System powietrza wtórnego
Funkcja przekaźnika Zawieszenie pneumatyczne
Funkcja przekaźnika Sterownik silnika
Funkcja przekaźnika Agregat hydrauliczny
Funkcja przekaźnika Klema 87
Funkcja przekaźnika Rozrusznik
Funkcja przekaźnika ABS
Funkcja przekaźnika Pompa ABS
nr EAN 4082300751383
Strona zabudowy z przodu
Długość przewodu [mm] 960
nr EAN 8052553084770
Strona zabudowy z przodu
nr EAN 8052553084862
Strona zabudowy z przodu
nr EAN 8052553085012
Strona zabudowy z tyłu
nr EAN 8052553085043
Numer seryjny K9418001
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5901159268813
Numer seryjny K9418002
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5901159268820
Numer seryjny K9418003
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 5901159268837
Numer seryjny K9418004
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5901159268844
Numer seryjny K9418005
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5901159268851
Strona zabudowy z przodu
Długość przewodu [mm] 960
nr EAN 5902659793836
Strona zabudowy z przodu
nr EAN 5902659793843
Strona zabudowy z tyłu
Długość przewodu [mm] 590
nr EAN 5902659793935
Strona zabudowy z przodu
nr EAN 5902659793942
Ciężar netto [g] 85
nr EAN 5908281471388
Ciężar netto [g] 85
nr EAN 5908281471395
Ciężar netto [g] 200
nr EAN 5908281471401
Ciężar netto [g] 70
nr EAN 5908281471418
Ciężar netto [g] 120
nr EAN 5908281479032
Ciężar netto [g] 100
nr EAN 5908281479049
Ciężar netto [g] 70
nr EAN 5908281479056
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 930
Ciężar [kg] 0,13
Kolor czarny
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Rodzaj wtyczki żeński
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 930
Ciężar [kg] 0,12
Kolor czarny
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Rodzaj wtyczki męski
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy z tyłu
Długość [mm] 730
Ciężar [kg] 0,13
Kolor czarny
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Rodzaj wtyczki żeński
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Strona zabudowy z obu stron
Wyświetlanie od 1 do 44 (z 44 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.