Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ hamulcowy Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Renault SCÉNIC III (JZ0/1_)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do RENAULT SCÉNIC III (JZ0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT SCÉNIC III (JZ0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 820
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109650365
Długość [mm] 690
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109676952
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość całkowita [mm] 849
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 4047025390750
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 620
nr EAN 5012759968550
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 800
nr EAN 5012759968567
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 675
Głębokość zabudowy [mm] 38
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379126286
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 695
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Strona zabudowy Oś przednia
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8435050643983
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 615
nr EAN 4082300775310
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 8050947017830
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 8050947017670
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość całkowita [mm] 698
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 5902659727213
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość całkowita [mm] 849
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 5903766321905
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 4040074248959
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 4040074248966
Ciężar netto [g] 45
nr EAN 5902048071651
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 620
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 8430320275444
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 805
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 8430320275895
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.