Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » układ hamulcowy Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do PEUGEOT 306 liftback (7A, 7C, N3, N5)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 306 liftback (7A, 7C, N3, N5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 1265
nr EAN 5012759450338
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 1265
nr EAN 5012759450338
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 865
nr EAN 5012759450369
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 660
nr EAN 5012759456866
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 765
nr EAN 5012759479674
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 860
Głębokość zabudowy [mm] 43
Ilość połączeń 2
Opór [kOhm] 1,6
nr EAN 8053379072859
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość przewodu [mm] 1230
Głębokość zabudowy [mm] 31
Ilość połączeń 2
Opór [kOhm] 1,57
nr EAN 8053379128723
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 765
Głębokość zabudowy [mm] 31
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379131617
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość przewodu [mm] 640
Głębokość zabudowy [mm] 30
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379331987
Numer seryjny K9415965
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5901159268608
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 8050947019186
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 1680
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 810
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 5907558579956
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 1550
Długość przewodu [mm] 1210
Ilość biegunów 2
nr EAN 5901619546062
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 1680
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 810
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 4040074590386
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 1550
Długość przewodu [mm] 1210
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074157978
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 1550
Długość przewodu [mm] 720
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 4040074157992
Długość przewodu [mm] 1195
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
nr EAN 4031185268141
Długość przewodu [mm] 585
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
nr EAN 4031185477314
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 0,15
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 1220
Ciężar [kg] 0,17
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj wtyczki żeński
Kolor wtyczki szary
Wyświetlanie od 1 do 21 (z 21 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.