Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » układ hamulcowy Citroën XSARA coupe (N0) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Citroën XSARA coupe (N0)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do CITROËN XSARA coupe (N0)

wybierz typ samochodu CITROËN XSARA coupe (N0):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 820
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki szary
nr EAN 8717109488920
Długość [mm] 1070
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki szary
nr EAN 8717109532364
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Długość przewodu [mm] 1062
nr EAN 5900427250048
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość całkowita [mm] 1015
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 3165143081488
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 865
nr EAN 5012759450369
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 1025
nr EAN 5012759474587
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 765
nr EAN 5012759479674
Długość [mm] 1062
Ilość połączeń 2
Kolor szary
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,13
dla numeru OE 4545.78
nr EAN 4027816369516
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 8050947017854
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 8050947019186
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 1680
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 810
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 5907558579956
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 1550
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 980
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 4040074158005
Ciężar netto [g] 125
nr EAN 5908281470503
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Ciężar netto [g] 115
nr EAN 5908281470510
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Ciężar netto [g] 120
nr EAN 5908281494202
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 962
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
nr EAN 8430320275680
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 750
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
nr EAN 8430320275963
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 0,15
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 970
Ciężar [kg] 0,16
Kolor szary
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj wtyczki męski
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Średnica wewnętrzna [mm] 85,8
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Szerokość [mm] 18
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
średnica zewnętrzna [mm] 89,9
nr EAN 4046001957215
Wyświetlanie od 1 do 24 (z 24 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.