
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| nr EAN | 3531650022106 |

| nr EAN | 4251475101044 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342312 |

| nr EAN | 3165142867533 |

| nr EAN | 3165141816372 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 910 |
| nr EAN | 5012759474655 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759491959 |

| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379026951 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379028597 |

| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Ciężar [kg] | 0,090 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055470 |

| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Ciężar [kg] | 0,090 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055487 |

| Długość przewodu [mm] | 690 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| Opór [kOhm] | 1,28 |
| nr EAN | 8053379058204 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 1250 |
| Liczba przewodów | 3 |
| nr EAN | 8053379073818 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 41 |
| nr EAN | 8012510063750 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510041284 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050604359 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050603956 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 8435050626313 |

| Długość przewodu [mm] | 800 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | zielony |
| nr EAN | 8435050632390 |

| Długość [mm] | 52 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | biały |
| Materiał | mosiądz |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 12 62 1 288 158 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816364184 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 980 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 700 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300406306 |

| Numer seryjny | K8800010 |
| nr EAN | 5901159269247 |

| Numer seryjny | K8800209 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 5901159267076 |

| Numer seryjny | K8800210 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 5901159267083 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| nr EAN | 8001063904689 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 910 |
| nr EAN | 5907558512311 |

| Długość przewodu [mm] | 800 |
| Specyfikacja | 25 |
| nr EAN | 5907558564501 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5907558558173 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 41 |
| nr EAN | 5901619521892 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | jasnozielony |
| Długość całkowita [mm] | 730 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| dla numeru OE | 078 905 381 A |

| nr EAN | 5703858810610 |

| Długość przewodu [mm] | 854 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Smarowanie | ze smarowaniem smarem |
| nr EAN | 4031185338448 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Długość [mm] | 800 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj wtyczki | żeński |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 685 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Tryb pracy | elektryczny |


| Długość [mm] | 37 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 025 906 041 A |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4046001285806 |

| Temperatura otwarcia [°c] | 120 |
| ID wykonania wtyczki | 3-polig |
| Ciężar [kg] | 0,0301 |
| nr EAN | 4046001306242 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4046001342103 |

| Opór [Ohm] | 980 |
| Długość [mm] | 750 |
| Długość przewodu [mm] | 700 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ciężar [kg] | 0,1158 |
| nr EAN | 4046001312823 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Kolor | biały |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,0338 |
| nr EAN | 4046001295652 |

| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| nr EAN | 3531650022106 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025