nr EAN | 4047024934481 |
Długość [mm] | 2300 | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
nr EAN | 8717109566086 |
nr EAN | 4047024934481 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 1790 | |
nr EAN | 5012759493090 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 2260 | |
nr EAN | 5012759493106 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759523308 |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759514566 |
nr EAN | 5012759987872 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych | |
Ciśnienie od [kPa] | 11 | |
ciśnienie do [kPa] | 254 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510013311 |
nr EAN | 8012510025215 |
Ilość biegunów | 4 | |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 254000 | |
nr EAN | 8435050632994 |
Ilość połączeń | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,026 | |
dla numeru OE | 03G 906 051 D | |
nr EAN | 4054224060230 |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór [Ohm] | 1800 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Długość przewodu [mm] | 2244 | |
Ciężar [kg] | 0,154 | |
nr EAN | 4054224068380 |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór [Ohm] | 1800 | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Długość przewodu [mm] | 1749 | |
Ciężar [kg] | 0,125 | |
nr EAN | 4054224068878 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 1300 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 165 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300264593 |
Ilość biegunów | 4 | |
Sposób montażu | przykręcany | |
nr EAN | 4082300306903 |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 4082300619881 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość połączeń | 5 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 | |
nr EAN | 4082300714180 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079389754 |
nr EAN | 4044079089753 |
Tylko w połączeniu z | 2 261 024 304 | |
nr EAN | 5908242691930 |
Tylko w połączeniu z | 2 261 024 304 | |
nr EAN | 5908242691947 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063508221 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
nr EAN | 8001063665443 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 2260 | |
nr EAN | 5907558512212 |
Sposób montażu | przykręcany | |
nr EAN | 5907558580686 |
nr EAN | 5907558566956 |
nr EAN | 5907558572704 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość całkowita [mm] | 1670 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
Tylko w połączeniu z | 2 261 024 304 | |
nr EAN | 5902659727411 |
nr EAN | 5902659791061 |
Ilość połączeń | 5 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Opór [Ohm] | 1300 | |
Długość przewodu [mm] | 165 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 40 | |
dla numeru OE | 075 906 433 C |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
Ciśnienie od [kPa] | 20 | |
ciśnienie do [kPa] | 254 | |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Opór [Ohm] | 1750 | |
Długość przewodu [mm] | 1670 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
Ilość biegunów | 2 | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
nr EAN | 4040074182611 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074293911 |
Rodzaj korpusu | bez obudowy | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326916097 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 20,0 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 254,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326917421 |
Dolot - Ø [mm] | 69,5 | |
Wylot - Ø [mm] | 70 | |
Długość [mm] | 117 | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326959919 |
Ciężar netto [g] | 155 | |
nr EAN | 5908281472569 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 12 | |
Techniczny numer informacyjny | PI 0035 | |
nr EAN | 4028977714993 |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 2300 | |
Ciężar [kg] | 0,17 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Długość [mm] | 2220 | |
Ciężar [kg] | 0,17 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,07 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór [Ohm] | 1800 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Długość przewodu [mm] | 2244 | |
Ciężar [kg] | 0,154 | |
nr EAN | 4054228068386 |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór [Ohm] | 1800 | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Długość przewodu [mm] | 1749 | |
Ciężar [kg] | 0,125 | |
nr EAN | 4054228068874 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Ilość biegunów | 3 | |
Strona zabudowy | Blok silnika | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Długość całkowita [mm] | 263 | |
Kształt | ustawiony pod kątem |
dla numeru OE | 038 906 051 B |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025