nr EAN | 8717109769739 |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | z tyłu |
Kolor | czarny |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość połączeń | 3 |
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Szerokość opakowania [cm] | 4 |
Szerokość opakowania [cm] | 7 |
Wysokość opakowania [cm] | 6,7 |
Wysokość opakowania [cm] | 7 |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
nr EAN | 4251475103147 |
nr EAN | 4251475114464 |
nr EAN | 4251475118592 |
nr EAN | 4047024439009 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona niskiego ciśnienia |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk do kolektora ssącego / wtrysk bezpośredni |
nr EAN | 4047025608909 |
nr EAN | 4047026150551 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 680 |
nr EAN | 4047026449341 |
nr EAN | 4047026511284 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759514559 |
Ilość czopów | 3 |
Liczba zestyków | 4 |
Ciśnienie od [kPa] | 16 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379056200 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379056217 |
Strona zabudowy | z przodu |
Kolor | czarny |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Cecha chemiczna | lakierowalny |
Ilość połączeń | 3 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8053379328970 |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
Kolor | czarny |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Cecha chemiczna | lakierowalny |
Ilość połączeń | 3 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8053379158072 |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
Kolor | czarny |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Cecha chemiczna | lakierowalny |
Ilość połączeń | 3 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8053379158089 |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
Kolor | czarny |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Cecha chemiczna | lakierowalny |
Ilość połączeń | 3 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8053379158096 |
nr EAN | 8012510080641 |
nr EAN | 8012510045404 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | szary |
nr EAN | 8435050617694 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 8435050654569 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,008 |
dla numeru OE | 079 919 523 H S1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4054224072103 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,041 |
dla numeru OE | 06J 906 051 F |
nr EAN | 4054224718841 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Strona zabudowy | z przodu |
Ciężar [kg] | 0,004 |
dla numeru OE | 8Z0 820 535 B |
nr EAN | 4054224742730 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
dla numeru OE | 06H 906 433 D |
nr EAN | 4054224758083 |
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 42 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 112 |
średnica zewnętrzna [mm] | 142 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Felga, ilość otworów | 5 |
Ilość biegunów | 4 |
Sposób montażu | przykręcany |
nr EAN | 4082300275148 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Kolor | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300290851 |
zaprogramowany | |
Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
nr EAN | 4082300771190 |
Sposób montażu | Bagnet |
Sprawdź numer OE | |
dla numeru OE | 4H0907658C |
Ilość biegunów | 3 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
dla numeru PR | 9AE |
dla numeru PR | 9AH |
dla numeru PR | 9AQ |
dla numeru PR | 9AU |
nr EAN | 4082300785517 |
Sposób montażu | Bagnet |
Sprawdź numer OE | |
dla numeru OE | 4G0907658C |
Ilość biegunów | 3 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
nr EAN | 4082300785531 |
Numer seryjny | K8990114 |
nr EAN | 5901159290999 |
Numer seryjny | K8991029 |
nr EAN | 5901159290708 |
nr EAN | 8001063950457 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 5907558580679 |
nr EAN | 5902659731722 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,008 |
nr EAN | 5903766317199 |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
Ciśnienie od [kPa] | 20 |
ciśnienie do [kPa] | 310 |
dla numeru OE | 038 906 051 C |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Kolor | czarny |
Średnica [mm] | 15,5 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | z tyłu |
dla numeru OE | 5Q0 919 297 A |
dla numeru OE | 66 20 9 274 429 |
dla numeru OE | A 000 905 12 02 |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
Ciśnienie od [kPa] | 11 |
ciśnienie do [kPa] | 307 |
dla numeru OE | 03G 906 051 E |
dla numeru OE | 3M21 9E928 AA |
dla numeru OE | MN191138 |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074247082 |
Ciężar netto [g] | 30 |
nr EAN | 5902048092946 |
Powierzchnia | zagruntowany |
Ciężar netto [g] | 30 |
nr EAN | 5902048924988 |
Strona zabudowy | z tyłu |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 5902048924537 |
Moment dokręcenia [Nm] | 8 |
Sposób montażu | przykręcany |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wpustem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworami |
dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 250 |
Kolor obudowy | czarny |
Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
Kolor zaworu | czarny |
Kolor zaworu | srebrny |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Tryb pracy | elektryczny |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Tryb pracy | elektryczny |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Tryb pracy | elektryczny |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025