Długość [mm] | 1100 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
Kolor wtyczki | czarny |
nr EAN | 8717109707854 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,015 |
dla numeru OE | JDE1634 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 5050063257915 |
nr EAN | 4047024883918 |
nr EAN | 4047025439749 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
nr EAN | 4047025437233 |
Długość całkowita [mm] | 345 |
nr EAN | 4047026365177 |
Liczba przewodów | 4 |
Wymiar gwintu | M 18 x 1,5 |
nr EAN | 4047026464986 |
Strona zabudowy | z przodu po prawej |
Strona zabudowy | z przodu z lewej |
Kolor | czarny |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Cecha chemiczna | lakierowalny |
Ilość połączeń | 3 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8053379329137 |
Strona zabudowy | z tyłu |
Kolor | czarny |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Cecha chemiczna | lakierowalny |
Ilość połączeń | 3 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8053379158324 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 |
ciśnienie do [kPa] | 250 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,95 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,71 |
nr EAN | 8012510095164 |
Ciśnienie od [kPa] | 22 |
ciśnienie do [kPa] | 305 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,41 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,735 |
nr EAN | 8012510022597 |
Ilość biegunów | 4 |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
Do ciśnienia [Pa] | 300000 |
nr EAN | 8435050636398 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 31 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 120 |
średnica zewnętrzna [mm] | 158,5 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Felga, ilość otworów | 5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300683615 |
EAN | 4082300827538 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Numer seryjny | K8990113 |
nr EAN | 5901159290593 |
Numer seryjny | K8998015 |
nr EAN | 5901159290746 |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Cecha chemiczna | lakierowalny |
Długość [mm] | 40,85 |
Szerokość [mm] | 22 |
Wysokość [mm] | 29,2 |
Ilość biegunów | 3 |
Średnica [mm] | 16,08 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
nr EAN | 5902659735478 |
dla numeru OE | 4H0 919 275 A |
nr EAN | 5902659735508 |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Kolor | czarny |
Średnica [mm] | 15,5 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | z tyłu |
dla numeru OE | LR010927 |
dla numeru OE | LR038084 |
dla numeru OE | GX735L200BA |
Ciężar netto [g] | 20 |
nr EAN | 5902048924612 |
Ciężar netto [g] | 20 |
nr EAN | 5902048924605 |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Tryb pracy | elektryczny |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
Cecha chemiczna | lakierowalny |
Długość [mm] | 40,85 |
Szerokość [mm] | 22 |
Wysokość [mm] | 26,3 |
Ilość biegunów | 3 |
Średnica [mm] | 15,48 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
nr EAN | 3276428900001 |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
Cecha chemiczna | lakierowalny |
Długość [mm] | 31,35 |
Szerokość [mm] | 22 |
Wysokość [mm] | 35,9 |
Ilość biegunów | 3 |
Średnica [mm] | 15,48 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
nr EAN | 3276428900018 |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu |
Strona zabudowy | Instalowanie boczne |
Cecha chemiczna | lakierowalny |
Długość [mm] | 40,85 |
Szerokość [mm] | 22 |
Wysokość [mm] | 29,2 |
Ilość biegunów | 3 |
Średnica [mm] | 16,08 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
nr EAN | 3276428900087 |
Wersja | TG1C |
Numer artykułu zalecanego dodatku | S180084520A |
Numer artykułu zalecanego dodatku | A2C59517073 |
dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 250 |
Felgi | dla opraw stalowych |
Felgi | dla opraw ze stopów lekkich |
Materiał trzonka zaworu | Aluminium |
Zakres częstotliwości [MHz] | 434 |
Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
nr EAN | 4103590671844 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
nr EAN | 4046001445125 |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | z przodu |
Kolor | czarny |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Powierzchnia | zagruntowany |
Ilość biegunów | 3 |
Ilość połączeń | 3 |
Cecha chemiczna | przemalowywalny |
Kolor obudowy | czarny |
Ciężar [kg] | 0,016 |
nr EAN | 4046001547485 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
Ilość biegunów | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
nr EAN | 4046001852244 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
Ilość biegunów | 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
nr EAN | 4046001852336 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025