
| Długość [mm] | 820 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109562248 |

| nr EAN | 4047024267305 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047025619844 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759465479 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759505977 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 830 |
| nr EAN | 5012759498019 |

| nr EAN | 5012759962862 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379031030 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379163540 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510088999 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 250 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,944 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510006740 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080627 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 252 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,942 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510016794 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 22 |
| nr EAN | 8012510026533 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050622599 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050617960 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
| nr EAN | 8435050632802 |

| Szerokość [mm] | 69,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 122,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 44,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 95 |
| Ilość otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816198420 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1338.A7 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816263180 |

| Długość [mm] | 55,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| dla numeru OE | 1920.QN |
| nr EAN | 4027816312406 |

| Długość [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| dla numeru OE | 1920.9C |
| nr EAN | 4027816312451 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816386841 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 1920.GH |
| nr EAN | 4027816459354 |

| Numer seryjny | K8805924 |
| nr EAN | 5901159270489 |

| Numer seryjny | K9415922 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 5901159268530 |

| nr EAN | 8001063711089 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5907558547955 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5907558482119 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 250 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,944 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 5907558580488 |

| nr EAN | 5907558564334 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 5901619521861 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5902659783400 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| dla numeru OE | 1920AK |

| Kształt | kwadratowy |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 96 469 025 80 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 98 |
| Ilość zębów, pierścień ABS | 48 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074452400 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor | zielony |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074115077 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074158678 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4040074238776 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 250,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326912686 |

| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70,3 |
| Długość [mm] | 94,3 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326938426 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| nr EAN | 4010326813648 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977939426 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Długość [mm] | 760 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj wtyczki | żeński |
| Kolor wtyczki | szary |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688263186 |

| Długość [mm] | 55,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| nr EAN | 4044688312402 |

| Długość [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| dla numeru OE | 1920.9C |
| nr EAN | 4044688312457 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688386847 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025