
| parzyste numery artykułów | 21584 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Ciężar [kg] | 0,4 |
| nr EAN | 4027816215820 |

| Długość [mm] | 1220 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109573473 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| nr EAN | 5900427248465 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342299 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 950 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 4047024337176 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387252 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1225 |
| nr EAN | 5012759445655 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1140 |
| nr EAN | 5012759479667 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018378 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 986 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 113 |
| nr EAN | 8717613017548 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379026845 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Temperatura zamknięcia [°c] | 120 |
| nr EAN | 8053379027408 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Temperatura zamknięcia [°c] | 60 |
| nr EAN | 8053379027415 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Temperatura zamknięcia [°c] | 110 |
| nr EAN | 8053379027422 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379028597 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379028603 |

| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Ciężar [kg] | 0,090 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055470 |

| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Ciężar [kg] | 0,090 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055487 |

| Długość przewodu [mm] | 520 |
| Ciężar [kg] | 0,080 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055845 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379534531 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379060320 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 1250 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór [kOhm] | 1,1 |
| nr EAN | 8053379071357 |

| nr EAN | 8012510040904 |

| nr EAN | 8012510041055 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 30,5 |
| nr EAN | 8012510049303 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| nr EAN | 8435050620212 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050604359 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050604366 |

| Długość przewodu [mm] | 800 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | zielony |
| nr EAN | 8435050632390 |

| Zakres temperatury do [°C] | 125 |
| Długość [mm] | 25 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 10,9 |
| Rozmiar klucza | 14 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,012 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 049 919 501 |
| nr EAN | 4027816019398 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 251 919 501 D |
| nr EAN | 4027816186663 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | czerwony |
| Punkt włączania [°C] | 55 |
| Punkt włączania [°C] | 65 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 251 919 369 B |
| nr EAN | 4027816186502 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 40,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,435 |
| dla numeru OE | 357 407 613 B |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
| nr EAN | 4027816019015 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 40,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 1,435 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| dla numeru OE | 357 407 615 A |
| nr EAN | 4027816022190 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 40,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 1,43 |
| dla numeru OE | 357 407 615 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816033684 |

| parzyste numery artykułów | 21582 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,4 |
| nr EAN | 4027816215844 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,119 |
| nr EAN | 4027816245988 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816275008 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 025 906 041 A |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816347620 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 22 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 4 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 22 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 120,5 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 4 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 1000 |
| Opór [Ohm] | 148 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144444 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079314008 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Wysokość [mm] | 75 |
| Masa [g] | 1400 |
| nr EAN | 9435398509308 |

| Numer seryjny | K8800025 |
| nr EAN | 5901159269285 |

| Numer seryjny | K9410040 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 5901159267267 |

| Numer seryjny | K9410050 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 5901159195195 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| nr EAN | 8001063904689 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025