
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 117 |
| Wysokość 1 [mm] | 62 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| Ilość zębów, pierścień ABS | 96 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
| Ciężar [kg] | 1,79 |
| nr EAN | 8717109558210 |

| Długość [mm] | 1130 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109564594 |

| Długość [mm] | 1130 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109564600 |

| nr EAN | 3165142291581 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143202715 |

| nr EAN | 3165143081747 |

| nr EAN | 3165143191484 |

| nr EAN | 3165142567136 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759516287 |

| Długość przewodu [mm] | 453 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 900 |
| nr EAN | 5012759497913 |

| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759511558 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| nr EAN | 5012759515310 |

| nr EAN | 5012759969137 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 892 |
| nr EAN | 5012759514306 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1080 |
| nr EAN | 5012759998540 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1080 |
| nr EAN | 5012759772300 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379027170 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez kołnierza |
| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379029945 |

| Długość [mm] | 96 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510009888 |

| Długość przewodu [mm] | 720 |
| nr EAN | 8012510095201 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510085516 |

| Długość przewodu [mm] | 480 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 37 |
| nr EAN | 8012510024669 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050624739 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 475 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| nr EAN | 8435050624203 |

| Kolor obudowy | jasnoniebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050615096 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050617380 |

| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
| nr EAN | 8435050632819 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość [mm] | 770 |
| nr EAN | 8435050634592 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 46753479 |
| nr EAN | 4027816372196 |

| Grubość [mm] | 72,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 116,0 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 59 |
| Ciężar [kg] | 1,4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816402312 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,019 |
| dla numeru OE | 55219294 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054224023259 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 435 |
| Ciężar [kg] | 0,070 |
| dla numeru OE | 46806128 |
| nr EAN | 4054224095324 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 4082300215977 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306286 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300306408 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nr artykułu ustala się za pomocą testera diagnostycznego |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079382410 |

| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Wysokość [mm] | 71,5 |
| Masa [g] | 1390 |
| nr EAN | 9435398508264 |


| nr EAN | 5901779846545 |

| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Ilość połączeń | 3 |
| dla numeru artykułu | 550057 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,068 |
| nr EAN | 5901779819167 |

| Ciężar [kg] | 0,072 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Wysokość [mm] | 36 |
| Kolor | czarny |
| dla numeru artykułu | 550055 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5901779819563 |

| Numer seryjny | K8803050 |
| nr EAN | 5901159270069 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063501727 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063501734 |

| Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| nr EAN | 8001063730226 |

| nr EAN | 8001063666044 |

| nr EAN | 8001063844633 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063683911 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025