
| Długość [mm] | 750 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109609660 |

| Długość [mm] | 800 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109609677 |

| Długość [mm] | 800 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109609691 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | z prawej |
| nr EAN | 5900427249875 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | z lewej |
| nr EAN | 5900427249882 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Długość przewodu [mm] | 825 |
| Ciężar [kg] | 0,118 |
| nr EAN | 5057746217358 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759509128 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 840 |
| nr EAN | 5012759494080 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 5 |
| nr EAN | 8717613026427 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379545179 |

| Gwintowana złączka | M12x1.5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379141050 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379062287 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość otworów | 2 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379914876 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510034835 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050617243 |

| nr EAN | 8435050622902 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 12x1.5 |
| nr EAN | 8435050636237 |

| Wymiar gwintu | M 10x1.25 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050644850 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| nr EAN | 4054224702185 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Długość przewodu [mm] | 825 |
| Ciężar [kg] | 0,118 |
| nr EAN | 4054224725474 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Ciężar [kg] | 0,097 |
| nr EAN | 4054224757765 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300314410 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| nr EAN | 8052553011561 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| nr EAN | 8052553011950 |

| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| nr EAN | 8052553012285 |

| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| nr EAN | 8052553012674 |

| nr EAN | 5908242662398 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063508030 |

| nr EAN | 8001063729589 |

| nr EAN | 5903766317168 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor | czarny |
| Sposób montażu | wciskany |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| dla numeru OE | 89424-87703-000 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | szary |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Rozmiar klucza | 19 mm |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 1250 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 760 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| parzyste numery artykułów | 35-14 899 0001 |
| nr EAN | 4040074059579 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 1250 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 780 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| parzyste numery artykułów | 35-14 899 0000 |
| nr EAN | 4040074059630 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074294147 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Ciężar netto [g] | 45 |
| nr EAN | 5902048057563 |

| Ciężar netto [g] | 135 |
| nr EAN | 5908281466605 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Długość [mm] | 790 |
| Ciężar [kg] | 0,16 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj wtyczki | męski |
| Kolor wtyczki | biały |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Długość [mm] | 810 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj wtyczki | męski |
| Kolor wtyczki | biały |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Ciężar [kg] | 0,097 |
| nr EAN | 4054228757761 |

| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650034789 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025