zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 4047024438989 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 360 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047024745292 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | |
nr EAN | 4047024226593 |
nr EAN | 4047026317039 |
nr EAN | 5050100147117 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | R3/8 | |
Rozmiar klucza | 19mm | |
nr EAN | 5012759475416 |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759536261 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759981023 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379058396 |
Gwintowana złączka | 3/8'' x 18 NPTF | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379031108 |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 8053379157891 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
Długość przewodu [mm] | 330 | |
Liczba przewodów | 5 | |
Ilość połączeń | 6 | |
nr EAN | 8053379914746 |
Ciśnienie od [kPa] | 18,2 | |
ciśnienie do [kPa] | 300,2 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510034095 |
Wymiar gwintu | 3/8 GAS | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510034804 |
Od ciśnienia [Pa] | 25000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 95000 | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 8435050639498 |
nr EAN | 8435050647660 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 4082300340181 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość połączeń | 5 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 | |
nr EAN | 4082300474091 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Ilość biegunów | 6 | |
Długość przewodu [mm] | 400 | |
nr EAN | 4082300652178 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4082300802948 |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 54271045 | |
nr EAN | 4029416418700 |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 54271045 | |
nr EAN | 4029416416546 |
Napięcie [V] | 12 |
Kolor | czarny |
Liczba zestyków | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
nr EAN | 8001063932439 |
nr EAN | 8001063752563 |
Grubość [mm] | 51,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
nr EAN | 5902659724649 |
Ciśnienie od [kPa] | 18,2 | |
ciśnienie do [kPa] | 300,2 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 5903364311384 |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,050 | |
nr EAN | 5902659724656 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Specyfikacja | 2x NTC | |
Wymiar gwintu | 3/8"x18 NPTF | |
Rozmiar klucza | 19 mm | |
dla numeru OE | 39220 38030 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 mm | |
Rozmiar klucza | 21 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Sposób montażu | wciskany | |
dla numeru OE | 31470-2A400 |
Jakość | EQUIVALENT | |
dla numeru artykułu | 86239E |
Ciśnienie [bar] od | 0,289 | |
Ciśnienie [bar] do | 4 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074295434 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 25,0 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 950,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326971157 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 400 | |
nr EAN | 4010326917803 |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Ciężar netto [g] | 238 | |
nr EAN | 5902048904416 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048926050 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048923486 |
Rodzaj czujnika | Czujnik różnicy ciśnień |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez dodatków |
Liczba zestyków | 3 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 100 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 5 |
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,15 | |
Kolor | czerwony | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 5 |
3 lata gwarancji | |
Ciężar [kg] | 0,04 |
Ilość biegunów | 3 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
Ilość biegunów | 4 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025