Długość [mm] | 505 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Kolor wtyczki | pomarańczowy |
nr EAN | 8717109676266 |
Długość [mm] | 505 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Kolor wtyczki | pomarańczowy |
nr EAN | 8717109676273 |
Długość [mm] | 865 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Kolor wtyczki | pomarańczowy |
nr EAN | 8717109676297 |
Długość [mm] | 865 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
Kolor wtyczki | pomarańczowy |
nr EAN | 8717109676303 |
parzyste numery artykułów | ADH27127 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 0,001 |
nr EAN | 5050063165739 |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165144056454 |
nr EAN | 3165142140247 |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 335 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 96 |
nr EAN | 8717613029732 |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 515 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 90 |
nr EAN | 8717613117583 |
Gwintowana złączka | 1/8 GAS |
nr EAN | 8053379026760 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379913633 |
Długość przewodu [mm] | 590 |
Ilość połączeń | 4 |
Liczba czujników | 2 |
nr EAN | 8053379163601 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 |
ciśnienie do [kPa] | 169 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,403 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510008508 |
nr EAN | 8435050603734 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050624180 |
Długość [mm] | 41 |
Rozmiar klucza | 13 |
Ilość połączeń | 1 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
nr EAN | 4027816336969 |
Kolor | czarny |
Liczba zestyków | 3 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
średnica zewnętrzna [mm] | 79 |
Wysokość zabudowy | 83,3 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 81 |
Ilość zębów, pierścień ABS | 50 |
nr EAN | 8033001104837 |
Strona zabudowy | z tyłu po prawej |
nr EAN | 8052553145273 |
Strona zabudowy | z tyłu z lewej |
nr EAN | 8052553145303 |
Strona zabudowy | z przodu po prawej |
nr EAN | 8052553145457 |
Strona zabudowy | z przodu z lewej |
nr EAN | 8052553145488 |
Długość [mm] | 41 |
Rozmiar klucza | 13 |
Ilość połączeń | 1 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
nr EAN | 5907558580730 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
średnica zewnętrzna [mm] | 79 |
Wysokość zabudowy | 68 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 82 |
Ilość zębów, pierścień ABS | 50 |
nr EAN | 5907558579482 |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 5907558570892 |
Ilość biegunów | 1 |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
Kolor wtyczki | zielony |
Sposób montażu | przykręcany |
Rozmiar klucza | 24 mm |
Głębokość zabudowy [mm] | 14,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
dla numeru OE | 30530 P5M 013 |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa |
Wersja | w. Matsushita sensor |
Ilość biegunów | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
Ilość zębów | 21 |
Długość całkowita [mm] | 155 |
dla numeru OE | 78410 S84 A01 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Ciśnienie [bar] od | 0,12 |
Ciśnienie [bar] do | 1,59 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074294581 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 450 |
nr EAN | 087295102770 |
Ciężar netto [g] | 24 |
nr EAN | 5902048094001 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081940 |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063830 |
Ciężar netto [g] | 100 |
nr EAN | 5902048023339 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5902048023346 |
Ciężar netto [g] | 98 |
nr EAN | 5902048023353 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Ciężar netto [g] | 105 |
nr EAN | 5902048923950 |
Ciężar netto [g] | 90 |
nr EAN | 5902048907288 |
Długość [mm] | 300 |
Wymiar gwintu | M 18x1,5 |
Długość przewodu [mm] | 155 |
Ciężar netto [g] | 90 |
nr EAN | 5902048907271 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063991 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048897275 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048925923 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048907042 |
Sonda lambda | Sonda lambda |
nr EAN | 5902048897282 |
Ciężar netto [g] | 40 |
nr EAN | 5902048070883 |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 410 |
Ciężar [kg] | 0,10 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba przewodów | 4 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025