
| Liczba przewodów | 1 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 80000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342275 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | nieogrzewany |
| nr EAN | 5012759387405 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| nr EAN | 5012759504901 |

| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054671 |

| Sonda lambda | nieogrzewany |
| Długość [mm] | 360 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Techniczny numer informacyjny | Zr |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77001 |
| nr EAN | 8435050618356 |

| Ciśnienie załączania [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| nr EAN | 8435050601211 |

| Długość [mm] | 36,7 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 8,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 9,7 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Materiał | mosiądz |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| dla numeru OE | 13 42 561 |
| nr EAN | 4027816016519 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 22 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 4 |

| Długość [mm] | 370 |
| Liczba przewodów | 1 |
| Ilość przewodów | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 370 |
| Sonda lambda | nieogrzewany |
| nr EAN | 8001063665283 |

| nr EAN | 8001063981826 |

| Długość [mm] | 36,7 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 8,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 9,7 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Materiał | mosiądz |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| nr EAN | 5907558548082 |

| Tryb pracy | pneumatyczny |
| Techniczny numer informacyjny | SI 1013-11 |
| nr EAN | 5907558565560 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| nr EAN | 5907558575484 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| Średnica [mm] | 34 |
| nr EAN | 5907558524536 |

| Sonda lambda | nieogrzewany |
| Liczba przewodów | 1 |
| Długość całkowita [mm] | 422 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
| nr EAN | 5907558578027 |

| Sonda lambda | nieogrzewany |
| Liczba przewodów | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 5901619593264 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 17106682 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| Średnica [mm] | 34 |
| nr EAN | 4040074226360 |

| Sonda lambda | nieogrzewany |
| Liczba przewodów | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295911570 |

| Tryb pracy | pneumatyczny |
| Techniczny numer informacyjny | SI 1013-11 |
| nr EAN | 4028977604454 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 410 |
| Ciężar [kg] | 0,083 |
| nr EAN | 4044688535436 |

| Długość [mm] | 36,7 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 8,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 9,7 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Materiał | mosiądz |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| nr EAN | 4044688534101 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| dla numeru OE | 62 38 927 |
| nr EAN | 4044688336293 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 3 |
| dla numeru OE | 1920 FC |
| dla numeru OE | 62 38 927 |
| dla numeru OE | 7700 706 876 |
| dla numeru OE | 12569240 |

| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Ilość biegunów | 3 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| Ilość zębów | 22 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość na oś | 2 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 34 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 120 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |

| Ilość na oś | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Wysokość [mm] | 75 |
| Ilość otworów | 5 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Średnica [mm] | 133 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica [mm] | 40 |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Wał napędowy | z pierścieniem ABS |
| Ciężar [kg] | 1,683 |
| nr EAN | 4046001354441 |

| dla numeru OE | 03 26 197 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,3979 |
| nr EAN | 4046001281198 |

| Długość [mm] | 460 |
| Liczba przewodów | 1 |
| nr EAN | 4103590940186 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025