
| Długość [mm] | 486 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109500820 |

| Długość [mm] | 1086 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109500837 |

| Długość przewodu [mm] | 1086 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633207553 |

| Długość [mm] | 486 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633207980 |

| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,184 |
| nr EAN | 5050063194555 |

| nr EAN | 4047024267299 |

| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047024417014 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
| nr EAN | 4047025143448 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759376867 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759533345 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514689 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 6 |
| nr EAN | 5012759981306 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 245 |
| nr EAN | 5012759998816 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 476 |
| Długość przewodu [mm] | 505 |
| nr EAN | 5012759998892 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 486 |
| Długość przewodu [mm] | 1080 |
| nr EAN | 5012759998915 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379030453 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379031672 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Kolor | czarny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór [kOhm] | 10 |
| nr EAN | 8053379913541 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379924752 |

| Ilość połączeń | 6 |
| nr EAN | 8053379550814 |

| Strona zabudowy | z tyłu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8053379329168 |

| nr EAN | 8012510091104 |

| nr EAN | 8012510021804 |

| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 306 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026786 |

| Długość [mm] | 110 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510050149 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620878 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050631164 |

| Długość [mm] | 500 |
| Ilość biegunów | 6 |
| nr EAN | 8435050640005 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 552 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 8435050642108 |

| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,180 |
| dla numeru OE | 82 00 280 060 |
| nr EAN | 4027816457879 |

| Szerokość [mm] | 154,0 |
| Grubość [mm] | 105,2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29,3 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 154,0 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 3,100 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816466352 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 505 |
| Ciężar [kg] | 0,047 |
| nr EAN | 4054224721766 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 28 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 130 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 154,2 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243642 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300306255 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 6 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300322316 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619843 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300802856 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Kolor obudowy | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Kształt rękojeści | okrągły |
| nr EAN | 4082300809947 |

| Pojemność zbiornika paliwa [litr] | 100 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| Przestrzegaj informacji montażowych | |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079332781 |

| Długość [mm] | 486 |

| Numer seryjny | K9415076 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 5901159268387 |

| Numer seryjny | K8805075 |
| nr EAN | 5901159270373 |

| nr EAN | 8001063951041 |

| nr EAN | 8050947001891 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5907558581003 |

| nr EAN | 5901619512371 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 5902659724724 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025