
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 840 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 146-311 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4082300294231 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 133 |
| Wysokość 1 [mm] | 81 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| Ilość zębów, pierścień ABS | 44 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
| Ciężar [kg] | 2,32 |
| nr EAN | 8717109658538 |

| Długość [mm] | 625 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109500660 |

| Długość [mm] | 615 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109515688 |

| Długość [mm] | 625 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633208055 |

| nr EAN | 4047026300994 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 720 |
| nr EAN | 5012759455371 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 605 |
| nr EAN | 5012759456873 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| nr EAN | 5012759469217 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 430 |
| nr EAN | 5012759469224 |

| nr EAN | 5012759968840 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| nr EAN | 5012759988008 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379027194 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Temperatura zamknięcia [°c] | 120 |
| nr EAN | 8053379027323 |

| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Opór [Ohm] | 680 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379053339 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,042 |
| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379052851 |

| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Opór [Ohm] | 680 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379053346 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379912384 |

| Opór [Ohm] | 680 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379062133 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510006986 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510025925 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510023471 |

| Długość przewodu [mm] | 565 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 30 |
| nr EAN | 8012510016688 |

| Długość przewodu [mm] | 230 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 77,3 |
| nr EAN | 8012510025062 |

| Długość przewodu [mm] | 380 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 77,3 |
| nr EAN | 8012510025079 |

| Kolor obudowy | szary |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050615119 |

| Długość przewodu [mm] | 520 |
| Opór [Ohm] | 240 |
| nr EAN | 8435050622049 |

| nr EAN | 8435050614938 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050615126 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 700 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| nr EAN | 8435050634943 |

| Długość [mm] | 625 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,075 |
| dla numeru OE | 77 00 429 113 |
| nr EAN | 4027816385691 |

| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816451662 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 21 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 4 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2697 |
| Opór [Ohm] | 286 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Kolor | biały |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300163575 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 840 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 146-311 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4082300294231 |

| Ilość połączeń | 2 |
| dla numeru producenta | 6PT 009 109-221 |
| nr EAN | 4082300619256 |

| nr EAN | 4044079381390 |

| Długość [mm] | 625 |
| nr EAN | 5908242662701 |

| dla numeru artykułu | 550024 |
| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,042 |
| Kolor | czarny |
| Wysokość [mm] | 24 |
| nr EAN | 5901779819266 |

| Numer seryjny | K8805040 |
| nr EAN | 5901159153751 |

| Numer seryjny | K9415069 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 5901159268363 |

| nr EAN | 8001063867663 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 8050947018547 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 605 |
| nr EAN | 5907558583496 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 720 |
| nr EAN | 5907558572506 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| nr EAN | 5907558524581 |

| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| nr EAN | 5901619502808 |

| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 430 |
| nr EAN | 5901619502815 |

| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| nr EAN | 5901619521878 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5903364358204 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025