
| Długość [mm] | 755 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109610338 |

| Długość [mm] | 755 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109610352 |

| Długość [mm] | 1260 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109610376 |

| Długość [mm] | 1310 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109610383 |


| parzyste numery artykułów | ADK87103 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Ciężar [kg] | 0,062 |
| dla numeru OE | 47 09 219 |
| nr EAN | 5050063222005 |

| parzyste numery artykułów | ADS77107 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,061 |
| dla numeru OE | 56210-51K00 |
| nr EAN | 5050063257861 |

| parzyste numery artykułów | ADK87104 |
| Długość [mm] | 1285 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Ciężar [kg] | 0,148 |
| dla numeru OE | 56310-51K00 |
| nr EAN | 5050063265156 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047023251565 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047023256300 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047024862791 |

| nr EAN | 4047024812710 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759516294 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 780 |
| nr EAN | 5012759967157 |

| Długość przewodu [mm] | 165 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759975046 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379027217 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Średnica obudowy [mm] | 20,7 |
| nr EAN | 8053379052547 |

| Gwintowana złączka | M18x1.5mm |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379156610 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 36,5 |
| nr EAN | 8012510009161 |

| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 256 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,386 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510095157 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080559 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 30,5 |
| nr EAN | 8012510024645 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050624272 |

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050615256 |

| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
| nr EAN | 8435050632819 |

| Od ciśnienia [Pa] | 4000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 122000 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050638033 |

| Długość [mm] | 62,1 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,55 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 55216241 |
| nr EAN | 4027816281290 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 55198717 |
| nr EAN | 4027816443377 |

| Długość [mm] | 50 |
| Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 27 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
| Ciężar [kg] | 0,057 |
| dla numeru OE | 20792328 |
| nr EAN | 4054224009345 |

| Grubość [mm] | 71,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 24,6 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 119,8 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość otworów | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 1,22 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4054224021910 |

| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 25 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 4 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 60 |
| nr EAN | 4082300302684 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Opór [Ohm] | 670 |
| nr EAN | 4082300620375 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nr artykułu ustala się za pomocą testera diagnostycznego |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079382410 |


| Numer seryjny | K8803175 |
| nr EAN | 5901159195393 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063826110 |

| nr EAN | 8001063778136 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063683911 |

| nr EAN | 8001063874456 |

| nr EAN | 8001063883069 |

| nr EAN | 8001063911885 |

| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558548525 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 5907558580525 |

| nr EAN | 5907558572155 |

| nr EAN | 5901619512357 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025