
| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342312 |

| nr EAN | 4047024267190 |

| nr EAN | 3165142707457 |

| Długość przewodu [mm] | 530 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 170 |
| nr EAN | 5012759377055 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379027132 |

| Długość przewodu [mm] | 485 |
| Opór [Ohm] | 180 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379058266 |

| Długość przewodu [mm] | 520 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510014431 |

| Wymiar gwintu | 5/8-18UNF |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510040959 |

| nr EAN | 8012510076354 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510069301 |

| nr EAN | 8435050603789 |

| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050621998 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050604014 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050632383 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Funkcja przełączania | Przełącznik |
| nr EAN | 4082300283525 |

| Numer seryjny | K8996313 |
| nr EAN | 5901159291118 |

| nr EAN | 8001063772110 |

| nr EAN | 8001063746999 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Średnica otworu flanszy [mm] | 8 |
| dla numeru OE | 5946 21 |
| dla numeru OE | 004 153 90 28 |
| dla numeru OE | 89615 05010 |

| Strona zabudowy | z tyłu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| dla numeru OE | 8641281 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 170 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 23,7 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074471425 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063830 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5902048023346 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048925923 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048907042 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| nr EAN | 5902048897282 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977878091 |

| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem |
| Ciężar [kg] | 0,08634 |
| nr EAN | 4046001285882 |

| dla numeru OE | 08 26 285 |
| Ciężar [kg] | 0,09253 |
| nr EAN | 4046001286353 |

| Nowa część | |
| niewymagany zwrot starej części | |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| Ciężar [kg] | 0,447 |
| nr EAN | 4046001339479 |

| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość [mm] | 1700 |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 1530 |
| Ilość przewodów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,21054 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001445583 |

| Strona zabudowy | z tyłu |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| nr EAN | 4046001695681 |

| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650012114 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025