
| Długość [mm] | 870 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109719291 |

| Długość [mm] | 870 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109719338 |

| nr EAN | 8717109770179 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| Ciężar [kg] | 0,062 |
| dla numeru OE | 39180-2A200 |
| nr EAN | 5050063273496 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Długość przewodu [mm] | 1095 |
| Ciężar [kg] | 0,159 |
| nr EAN | 5057746210519 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
| nr EAN | 4047026092257 |

| nr EAN | 4047026231014 |

| nr EAN | 4047026230710 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | R3/8 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759475416 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759536261 |

| nr EAN | 5012759987506 |

| nr EAN | 5012759981061 |

| Gwintowana złączka | 3/8'' x 18 NPTF |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379031108 |

| Długość przewodu [mm] | 160 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 29 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379061808 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379341009 |

| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379545667 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379157891 |

| nr EAN | 8053379164929 |

| Ciśnienie od [kPa] | 18,2 |
| ciśnienie do [kPa] | 300,2 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510034095 |

| Wymiar gwintu | 3/8 GAS |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510034804 |

| Długość przewodu [mm] | 200 |
| Specyfikacja | 29 |
| nr EAN | 8012510041826 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 375 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 900 |
| nr EAN | 8435050634646 |

| Od ciśnienia [Pa] | 25000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 95000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8435050639498 |

| nr EAN | 8435050647660 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Długość przewodu [mm] | 1095 |
| Ciężar [kg] | 0,159 |
| nr EAN | 4054224721537 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300340181 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300474084 |

| zaprogramowany | |
| Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
| nr EAN | 4082300771213 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Długość przewodu [mm] | 180 |
| dla numeru OE | 371801K500 |
| nr EAN | 4082300791501 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300802948 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 870 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
| nr EAN | 4082300816730 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 870 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
| nr EAN | 4082300816747 |




| nr EAN | 8001063932439 |

| nr EAN | 8001063860862 |

| Grubość [mm] | 51,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5902659724649 |

| Ciśnienie od [kPa] | 18,2 |
| ciśnienie do [kPa] | 300,2 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 5903364311384 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,050 |
| nr EAN | 5902659724656 |


| Kształt | prosty |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość całkowita [mm] | 250 |
| Układ wydechowy | przed turbosprężarką |
| dla numeru OE | 39220 2A800 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba przewodów | 2 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| dla numeru OE | 39210 2A800 |
| dla numeru OE | 22771 1AT0A |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| dla numeru OE | 95670 1P000 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| dla numeru OE | 95680 1P000 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4040074248027 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4040074276273 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 25,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 950,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326971157 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 400 |
| nr EAN | 4010326917803 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025