Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » elektryka Audi A3 (8V1, 8VK) » przyrządy Audi A3 (8V1, 8VK) » czujniki, włącznik (nadajnik) Audi A3 (8V1, 8VK)

czujniki, włącznik (nadajnik) do AUDI A3 (8V1, 8VK)

wybierz typ samochodu AUDI A3 (8V1, 8VK):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047024439009
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026150551
Głębokość zabudowy [mm] 100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Liczba otworów do mocowania 3
Kształt Wersja D
Ilość połączeń 3
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510080641
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510045404
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,008
dla numeru OE 079 919 523 H S1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4054224072103
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,015
dla numeru OE 06H 906 433 D
nr EAN 4054224758083
cena brutto:
33.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 20
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor czarny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300290851
Status produktu: Normalny
nr EAN 5902659731722
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,008
nr EAN 5903766317199
3 lata gwarancji
z przodu
Ciężar [kg] 0,01
Ilość biegunów 2
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE)
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,015
nr EAN 4054228758089
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków 
Materiał obudowy GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Sposób montażu spięty
Status produktu: Normalny
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 3276427153088
Średnica [mm] 26
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Projekt resora Sprężyna zabezpieczająca
Długość [mm] 20
Kolor obudowy niebieski
Wysokość [mm] 57
Ciężar [kg] 0,02
Kolor szary
Ilość połączeń 2
nr EAN 4046001272837
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.