Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
nr EAN | 8012510078563 |
średnica zewnętrzna [mm] | 7,4 | |
nie dla wariantu wyposażenia | 4mm | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Opór [Ohm] | 2080 | |
Opór [Ohm] | 294 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | 12 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | jasnoniebieski | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały | |
Kolor | niebieski | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Zakres temperatury [°C] | 25 | |
Zakres temperatury [°C] | 80 | |
Sposób montażu | przykręcany | |
nr EAN | 4082300203431 |
Długość [mm] | 61 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 28 | |
Ciężar [kg] | 0,023 | |
nr EAN | 5907558548143 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor wtyczki | jasny niebieski | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 mm | |
dla numeru OE | 12566778 | |
dla numeru OE | 1338.F9 | |
dla numeru OE | 500382599 | |
dla numeru OE | 50 10 412 450 |
ID wykonania wtyczki | 2-polig | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,03209 | |
nr EAN | 4046001300851 |
Ilość biegunów | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,024 | |
nr EAN | 4062375128099 |
Wymiar gwintu | M12x1.5 | |
nr EAN | 3531650012169 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025