
| nr EAN | 5012759966860 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| Opór [kOhm] | 1,1 |
| nr EAN | 8053379055715 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Rozstaw osi [mm] | 56,6 |
| Ilość otworów | 2 |
| nr EAN | 8053379923311 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 40 |
| nr EAN | 8012510015827 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510041338 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510041413 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510025345 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| nr EAN | 8435050603710 |

| nr EAN | 8435050614914 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050625583 |

| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Punkt włączania [°C] | 130 |
| Ciężar [kg] | 0,102 |
| dla numeru OE | 008 542 45 17 |
| nr EAN | 4027816070160 |

| Ciężar [kg] | 0,002 |
| nr EAN | 4027816260868 |

| Długość [mm] | 90 |
| Szerokość [mm] | 35,0 |
| Grubość [mm] | 22,0 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816217510 |

| Ciężar [kg] | 0,044 |
| nr EAN | 4027816239420 |

| Grubość [mm] | 58,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,040 |
| dla numeru OE | 011 542 51 17 |
| nr EAN | 4027816374572 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 008 542 56 17 |
| nr EAN | 4054224716298 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 4700 |
| Opór [Ohm] | 560 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | jasnoniebieski |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144581 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 280 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144680 |

| Wysokość [mm] | 193 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Moc znamionowa [W] | 1,2 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Kolor obudowy | biały |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rodzaj wtyczki | Wtyczka okrągła |
| nr EAN | 4082300132182 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300283501 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Rodzaj wtyczki | Wtyczka okrągła |
| nr EAN | 4082300562705 |

| Numer seryjny | K9010991 |
| nr EAN | 5901159275712 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| nr EAN | 4250192920686 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
| nr EAN | 5907558573794 |

| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Punkt włączania [°C] | 130 |
| Ciężar [kg] | 0,102 |
| nr EAN | 5907558580846 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5907558580853 |

| Ciężar [kg] | 0,002 |
| nr EAN | 5901619568187 |

| Długość [mm] | 90 |
| Szerokość [mm] | 35,0 |
| Grubość [mm] | 22,0 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5902659791085 |

| Ilość biegunów | 1 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyczka okrągła |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 12 |
| dla numeru OE | A 124 542 00 17 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074416143 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 1100 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074551103 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Ilość biegunów | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| nr EAN | 4031185755665 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Tryb pracy | elektryczny |


| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Punkt włączania [°C] | 130 |
| Ciężar [kg] | 0,102 |
| dla numeru OE | 008 542 45 17 |
| nr EAN | 4044688070166 |

| Ciężar [kg] | 0,002 |
| nr EAN | 4044688260864 |

| Ciężar [kg] | 0,044 |
| nr EAN | 4044688239426 |

| Długość [mm] | 70 |
| Szerokość [mm] | 32,0 |
| Grubość [mm] | 18,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 4044688553720 |

| Ciężar [kg] | 0,002 |
| nr EAN | 4046001338175 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| nr EAN | 4046001286193 |

| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 4046001286254 |

| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| nr EAN | 3531650011919 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025