nr EAN | 4047026301519 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | zielony |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
nr EAN | 5012759465479 |
nr EAN | 5012759513682 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 437 |
nr EAN | 5012759514320 |
Kolor | szary |
Ciężar [kg] | 0,032 |
Opór [Ohm] | 450 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 34 |
nr EAN | 8053379053070 |
Kolor | niebieski |
Ciężar [kg] | 0,028 |
Opór [Ohm] | 420 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 37 |
nr EAN | 8053379054176 |
Wymiar gwintu | M12x1,75 |
Rozmiar klucza | 15 |
nr EAN | 8012510006924 |
nr EAN | 8012510026670 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
nr EAN | 8435050622698 |
Opór [Ohm] | 850 |
nr EAN | 8435050624456 |
Kolor obudowy | szary |
Wymiar gwintu | 3/8x18 NPTF |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050617571 |
nr EAN | 8435050624104 |
nr EAN | 8435050637524 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050641989 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,75 |
Rozmiar klucza | 15 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,030 |
dla numeru OE | 1 770 524 |
nr EAN | 4027816264460 |
Długość [mm] | 34,5 |
Grubość [mm] | 34,0 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,030 |
dla numeru OE | 1 385 381 |
nr EAN | 4027816262756 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
nr EAN | 4027816348672 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,050 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816373339 |
Ciężar [kg] | 0,006 |
Ilość połączeń | 2 |
Strona zabudowy | od strony koła zamachowego |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 530 |
Ilość biegunów | 2 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 4082300243864 |
Sposób montażu | przykręcany |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Wymiar gwintu | M12x1,75 |
Rozmiar klucza | 15 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300306156 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 4082300620351 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | niebieski |
Ciężar [kg] | 0,028 |
Opór [Ohm] | 420 |
Wysokość [mm] | 37 |
dla numeru artykułu | 550110 |
nr EAN | 5901779819136 |
Numer seryjny | K8802113 |
nr EAN | 5901159269803 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | zielony |
Ciężar [kg] | 0,02 |
nr EAN | 5907558548228 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 37,5 |
nr EAN | 5907558596939 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,050 |
nr EAN | 5901619523728 |
Strona zabudowy | Bagażnik |
dla numeru OE | 13578245 |
Strona zabudowy | z przodu po prawej |
System zamykania | z systemem zamka centralnego |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
nr EAN | 4010326815482 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,06 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,75 |
Rozmiar klucza | 15 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,030 |
nr EAN | 4044688264466 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,050 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688373335 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Opór [Ohm] | 530 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
nr EAN | 3276422540319 |
Wymiar gwintu | 3/8x18 NPTF |
nr EAN | 3531650021291 |
Wymiar gwintu | 20 mm |
nr EAN | 3531650021994 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025