
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 5050063218336 |

| dla numeru OE | 0515.T7 |
| nr EAN | 3358960598844 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759514399 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058501 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058518 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379913411 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 250 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,95 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,71 |
| nr EAN | 8012510095164 |

| nr EAN | 8012510094020 |

| nr EAN | 8012510026601 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050634226 |

| Długość [mm] | 75 |
| Szerokość [mm] | 47,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 1920.GJ |
| nr EAN | 4027816312000 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 4027816360384 |

| Liczba przewodów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224071410 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300401196 |

| Średnica [mm] | 100,00 |
| Szerokość [mm] | 9,80 |
| nr EAN | 4005108953490 |

| nr EAN | 8001063845135 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5907558547955 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558548228 |

| nr EAN | 5902659731746 |

| Liczba przewodów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 5903364318246 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281178 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074322406 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| nr EAN | 4010326811446 |

| Długość [mm] | 75 |
| Szerokość [mm] | 47,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 1920.GJ |
| nr EAN | 4044688312006 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |

| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 3276422553043 |

| Rozmiar klucza | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 3276427000559 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 3276422540432 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 400 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276422540494 |

| Długość [mm] | 169 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Głębokość zabudowy [mm] | 128 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| nr EAN | 3276423662034 |

| Wymiar gwintu | 20 mm |
| nr EAN | 3531650021994 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025