Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » elektryka Fiat STILO VAN (192_) » przyrządy Fiat STILO VAN (192_) » czujniki, włącznik (nadajnik) Fiat STILO VAN (192_)

czujniki, włącznik (nadajnik) do FIAT STILO VAN (192_)

wybierz typ samochodu FIAT STILO VAN (192_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
77.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024858152
Kolor szary
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ciężar [kg] 0,032
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 36
nr EAN 8053379052523
Długość czujnika pomiarowego [mm] 36,5
nr EAN 8012510008874
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 307
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510013328
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510080559
Długość [mm] 63
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor zielony
Długość śruby pod główką [mm] 27
Ciężar [kg] 0,025
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 55188058
nr EAN 4027816283782
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,030
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 46798345
nr EAN 4027816281269
Strona zabudowy od strony koła zamachowego
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 900
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300243758
cena brutto:
54.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
Gwint zewn. [mm] 12
Skok gwintu [mm] 1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 4082300619713
Długość [mm] 63
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor zielony
Długość śruby pod główką [mm] 27
Ciężar [kg] 0,025
nr EAN 5907558548525
Długość [mm] 63
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor zielony
Długość śruby pod główką [mm] 27
Ciężar [kg] 0,025
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688543882
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.