Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » elektryka Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) » przyrządy Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) » czujniki, włącznik (nadajnik) Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD)

czujniki, włącznik (nadajnik) do FORD TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD)

wybierz typ samochodu FORD TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026511345
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Głębokość zabudowy [mm] 122
Gwintowana złączka M14x1.25
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379168538
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510085462
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 307,5
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510034132
Długość [mm] 39
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,020
dla numeru OE 1 808 524
nr EAN 4027816371847
Ilość połączeń 2
Kolor szary
Ciężar [kg] 0,029
dla numeru OE 1 802 332
nr EAN 4054224064825
Ciężar [kg] 0,006
Ilość połączeń 2
cena brutto:
44.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Ilość biegunów 2
nr EAN 4082300401158
cena brutto:
55.01 zł
 Kup
Ilość połączeń 3
nr EAN 5903364318239
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury od [°C] 20
Zakres temperatury do [°C] 120
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074281192
Długość [mm] 39
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,020
nr EAN 4044688371843
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość połączeń 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wałka rozrządu
Ciężar [kg] 0,018
nr EAN 4046001500268
Ilość biegunów 3
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4046001654145
Status produktu: Normalny
nr EAN 3531650033409
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.