Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | zielony | |
Wymiar gwintu | M12 | |
Rozmiar klucza | 19mm | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 | |
nr EAN | 5012759464748 |
nr EAN | 3165142838175 |
nr EAN | 3165142578460 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | zielony | |
Wymiar gwintu | M12 | |
Rozmiar klucza | 19mm | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 | |
nr EAN | 5012759464748 |
Ilość połączeń | 3 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 73 | |
nr EAN | 8053379060832 |
Wymiar gwintu | 1/8-27NPT | |
Rozmiar klucza | 13 | |
nr EAN | 8012510040126 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510041307 |
Wymiar gwintu | 1/8x27 NPTF | |
nr EAN | 8435050603611 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050631737 |
Długość [mm] | 50,7 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 11 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | niebieski | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Punkt włączania [°C] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,022 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 13 38 458 | |
nr EAN | 4027816176954 |
Długość [mm] | 36,7 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 8,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 9,7 | |
Rozmiar klucza | 13 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Materiał | mosiądz | |
Punkt włączania [°C] | 120 | |
Ciężar [kg] | 0,014 | |
dla numeru OE | 13 42 561 | |
nr EAN | 4027816016519 |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 4027816018407 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Zakres temperatury do [°C] | 250 | |
Opór [Ohm] | 5000 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 4082300096361 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 1014 | |
Opór [Ohm] | 146 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Wymiar gwintu | 1/8-27 NPT | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Zakres temperatury [°C] | 25 | |
Zakres temperatury [°C] | 80 | |
nr EAN | 4082300144369 |
Ograniczenia producenta | Bosch | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 2080 | |
Opór [Ohm] | 302 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | 12 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski | |
Kolor | niebieski | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Zakres temperatury [°C] | 25 | |
Zakres temperatury [°C] | 80 | |
nr EAN | 4082300144550 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Moc znamionowa [W] | 1,2 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | |
nr EAN | 4082300132151 |
dla numeru artykułu | 550050 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór [Ohm] | 520 | |
Ciężar [kg] | 0,096 | |
Długość przewodu [mm] | 630 | |
Kolor | czarny | |
Wysokość [mm] | 34 | |
nr EAN | 5901779818801 |
Długość [mm] | 36,7 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 8,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 9,7 | |
Rozmiar klucza | 13 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Materiał | mosiądz | |
Punkt włączania [°C] | 120 | |
Ciężar [kg] | 0,014 | |
nr EAN | 5907558548082 |
Długość [mm] | 50,7 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 11 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | niebieski | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Punkt włączania [°C] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,022 | |
nr EAN | 5907558548099 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Opór [Ohm] | 550 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 | |
Długość przewodu [mm] | 605 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 5907558566871 |
Długość przewodu [mm] | 660 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 | |
nr EAN | 5907558581522 |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 5901619568217 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
nr EAN | 5902659783837 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor wtyczki | jasnoniebieski | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Rozmiar klucza | 19 mm |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Opór [Ohm] | 500 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów | |
Strona zabudowy | wlot |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor | czarny | |
Sposób montażu | wciskany | |
Wysokość [mm] | 25,5 | |
Szerokość [mm] | 29 | |
dla numeru OE | 1236284 | |
dla numeru OE | 9152245 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Wymiar gwintu | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074042182 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,06 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
3 lata gwarancji | |
Ciężar [kg] | 0,01 |
Liczba styków diagnostycznych (pinów) | 2 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
Długość [mm] | 50,7 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 11 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | niebieski | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Punkt włączania [°C] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,022 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688535474 |
Długość [mm] | 36,7 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 8,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 9,7 | |
Rozmiar klucza | 13 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Materiał | mosiądz | |
Punkt włączania [°C] | 120 | |
Ciężar [kg] | 0,014 | |
nr EAN | 4044688534101 |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 4044688586551 |
Liczba zestyków | 2 |
Liczba połączeń | 2 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Wymiar gwintu | 1/8" x 27 NPT | |
Ilość biegunów | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Wymiar gwintu | M 12 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Punkt włączania [°C] | 140 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Opór [Ohm] | 550 | |
Ciężar [kg] | 0,12 | |
nr EAN | 3276422540371 |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4103590661913 |
Ilość biegunów | 2 | |
Wysokość [mm] | 51,8 | |
Ciężar [kg] | 0,029 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Kolor obudowy | niebieski | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4046001313370 |
Ilość biegunów | 1 | |
Wymiar gwintu | 1/8x27NPT | |
ID wykonania wtyczki | 1 polig | |
Ciężar [kg] | 0,02144 | |
nr EAN | 4046001299063 |
Ciężar [kg] | 0,016 | |
nr EAN | 4046001300387 |
Ilość biegunów | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,034 | |
nr EAN | 4046001322976 |
Wymiar gwintu | 1/8x27 NPTF | |
nr EAN | 3531650011438 |
Wymiar gwintu | M12x1.5 | |
nr EAN | 3531650012060 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023